2011. május 11., szerda

Ízelítő!

"Az esti buli is igen furcsa volt, hiszen semmi olyasmi bulizásra való okot nem tudok, ami végett kellett volna ez a buli. Ami még a legfurcsább, hogy anya nem itthon aludt hanem a testvérénél...
És a ruhák, és a fehérneműszettek plusz a fürdőruhák amiket megvetettek velem Ashék nagyon furcsa volt. Nem értettem hogy miért kellett. De amikor csak annyit mondtak, hogy Rob akkor már értettem. Hiszen, valamivel csak kell kedveskednem szerelmemnek. El is terveztem, hogy majd a holnapi estén, azaz a mai estén felfogom venni az egyik csipkecsodát és ki is találtam egy kis meglepit szerelmemnek az estére. Igaz, még soha nem csináltam ilyesmit, de egyszer mindennek eljön az ideje."

1 megjegyzés:

  1. Alig várom a kövit...
    Remélem jó hosszú lesz... XD
    puszi:X:X:X
    És köszi szépen a sok-sok megjegyzést...

    VálaszTörlés