2012. március 17., szombat

Frissről!



Sziasztok.
Gondolom, most a pokol legmélyebb bugyraiba kívántok már, amiért megint késtem/késem a fejezettel. :/
Higgyétek el, nem direkt. 
Valójában, nem igazán volt időm, sem pedig kedvem a géphez ülni a héten. Mivel, ugyebár jó idő volt, van. Hál istennek! Az időmet az udvar takarításával, fa pakolással - ami eléggé dög nehéz volt, legalább is volt köztük több túl súlyos, aminek a karom látta karját, kisebb - nagyobb sebekkel, de nem kell megijedni, mert nem annyira vészes -, na meg a kert művelésével töltöttem. Tudjátok, kapálás - ásás - gereblyézés, és végül a veteményezés. És, mivel a bátyám dolgozik, így ezt mind nekem kellett megcsinálni. :$ 
De, ezt már megszoktam. :/
Szóval, mivel ezek egész naposak voltak, így ezért nem igazán tudtam a géphez ülni. 
Bevallom, este már nem is volt kedvem leülni a géphez. Ha meg leültem, akkor meg egyszerűen fáradt és lusta is voltam hozzá. 
Sajnálom, és bocsánatot is kérek tőletek az újbóli késésem miatt. De, ha én nem teszek az udvar és a kert rendbetételéért, akkor senki se fog. Ugyanis a szüleim, egyéb okok miatt nem tudnak úgy részt venni ezek feladatokban, mint ahogyan ezelőtt. :$

A késésem miatt, most már tényleg kárpótolni foglak titeket. Ezt megígérhetem. Hogy még ma, avagy holnap kerül sor arra a kárpótlásra, az még idő kérdéses, helyesbítek az a jövő zenéje még. :)
A következő fejezetet, pedig a jövőhétre mindenképpen megírom. Hogy melyik nap? Majd kiderül. 


Türelmeteket és megértéseiteket kérem, amit előre is köszönök.
Hamarosan jelentkezem. ;)

Love
Dóry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése