2011. február 25., péntek

1. fejezet

Íme itt az első feji.Remélem tetszeni fog majd nektek. Ha megdobnátok egy pár komival, annak nagyon örülnék.:) Jó olvasást kívánok. Puszi:Dóry :)
( Kristen szemszög )

Négy év eltelte után, úgy döntöttem, hogy hazamegyek. Kíváncsi leszek, hogy anyáék hogy fogadnak majd. Ugyan is négy év hosszú idő, mióta nem találkoztunk. De telefonon, vagy éppen email-ben mindig sikerült elérni egymást.
A haza felé úton a repülőn végig olvastam a kedvenc könyvem. A reptéren a sok taxis közül le intettem az egyiket, majd haza felé vettük az irányt. Mikor elértünk a házunkig, kiszálltam és a taxis segítségével a bőrőndőkkel elértem az ajtóig. Kifizettem a taxist, majd nagy levegőt véve, becsengettem. Anya nyitott ajtót, aki elsőnek meghökkent majd szorosan megölelgetett.
-Drága kicsi lányom, annyira hiányoztál. Mért nem, mondtad, hogy mikor jössz?-kérdezte amint beljebb mentünk.
-Én is örülök neked anya.Te is nagyon hiányoztál. Meglepésnek szántam az érkezésem.
-Chris drágám, gyere csak.Nézd ki van itt.-kiáltott fel az emelet felé.
Aki izgatottan szaladt lefelé a lépcsőn. De amint leért rögtön a nyakába ugortam.
-Szia bátyus! Úgy örülök, hogy látlak. Hiányoztál.
-Drága húgicám! Végre itthon vagy. Te is nagyon hiányoztál.-ölelgetett meg.
Majd az öléből leszállva, mentem fel a szobámba, ahol anya segítségével gyorsan kipakoltunk a bőröndőkből...majd egy gyors zuhany után lementem vacsorázni.
-Annyira jó újra itthon lenni.-mondtam miközben letelepedtem Chris mellé.
Neki álltunk vacsorázni, közben megérkezett Cam is, de nem egyedül.
-Megjöttünk!-mondta, miközben beljebb fáradtak a konyhába.
-Cam!-ugortam a nyakába rögtön.-Nagyon hiányoztál.
-Kristen? Az én egyetlen kishugicám? El sem hiszem. Te is  nagyon hiányoztál.-pörgetett meg.
Mikor letett az öléből, a pillantásom az ajtó irányába fordítottam. Ahol egy szexi görög isten bámult rám. Mi? Uramisten, miket beszélsz te Kris! Dorgáltam meg magam gondolatban. De mikor felismertem, hogy ki az, megszólaltam.
-Patty?-kérdeztem.-Patty!-kiáltottam, miközben a nyakába vetettem magam.
-Stewi?Istenem Stew! El sem hiszem, hogy itt vagy.-mondta, miközben erősen szorított magához, de ügyelt arra, hogy ne fájjon.
-Az jó! Mert én sem.-mondtam nevetve.
Mire mind hangos nevetésbe kezdtünk.
Egész este beszélgettünk, és hülyéskedtünk egymással.Még anya is. Ezt nagyon szerettem anyában. Teljesen máshogyan viselkedik, mint a többi szülő.
Egy kicsit elfáradtam a repülő úttól, így Robbal a nyomomban felmentem a szobámba. A szobába érve mind a ketten az ágyra dőltünk. Miközben a plafont néztem, megakadt a tekintetem, azon a képen amit még én raktam fel.
Ez az a kép ami a plafonon van! :P

-Hihetetlen, hogy ez a kép még mindig itt van. Azt hittem, hogy már anya rég levette. Hányszor könyörgött nekem, azért, hogy vegyem le.-mondtam nevetve.
-Én kértem meg, hogy ne vegye le.-mondta Rob.
Egy kicsit megdöbbentem, hogy Rob nem akarta, hogy ez a kép eltűnjön a plafonról.
-Ó, el is felejtettem, hogy milyen jó a meggyőző képességed.-mondtam, kötekedve.
-Tudod, ellenállhatatlan személyiség vagyok.-mondta magabiztosan.
-Óh, persze! Mr. " ellenállhatatlan személyiség " Pattinson!-sóhajtottam színpadiasan.
Mire felém görbült és csikizni kezdett. Hiába kértem, hogy hagyja abba, de azt mondta  addig nem, amíg be nem ismerem, hogy ellenállhatatlan személyiség.
-Azt lesheted.-mondtam.
-Akkor nem.-mondta, majd tovább folytatta a csikizést.
Már annyira nevettem, hogy a nevetésem sikításba váltott át. Majd kivágodott az ajtóm, és anyáé ijedt tekintetével találtuk szembe magunkat.
-Mi történt?-kérdezték.
Közben Rob abbahagyta a csikizést.
-Csak az, hogy Patty megcsikizett, és nem akarta abba hagyni.-feleltem.
-Tudod mit mondtam, addig nem hagyom abba amíg...-kezdett volna bele, de anya közbe szólt.
-Jaj gyerekek! Tudom, hogy már rég láttátok egymást, meg minden, de próbáljatok meg pihenni. -utasított minket.
-Oké, anya. Ígérem pihenni fogunk, Jó éjt.
-Rendben. Jó éjt.-köszöntek el, majd kivonultak a szobából.
-Ezt most megúsztad, de legközelebb már nem fogom hagyni.-mondta Rob miközben a mellkasára feküdtem.
-Ó de félek!-nyomtam egy puszit az arcára.-Jó éjt Patty.
-Jó éjt Stewi.-mondta miközben a karját a derekamra csúsztatta, majd a fejembubjára nyomott egy puszit.
Valami dalt dúdolt, ami nagyon szép volt, és így ezt hallgatva nyomott el az álom...

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó kezdet!Ha 4 év után ilyen bensőséges baráti kapcsolat van közöttük....Tetszett,ahogy az apró elszólásokból,kiderült a ragaszkodás!A csikizés aranyos volt!Ellenállhatatlan személyiség!Együtt alvás?A humorukat is nagyon bírtam!Nagyon várom a következőt!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez fantasztikus lett! Gratula hozzá!=)
    Hát ez a Patty XD Remélem hamar jön a friss mert már nagyon várom!=)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  3. Wáó király lett várom a kövit Viky

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hehe, milyen arik (L)
    Nagyon jó volt!
    Siess!
    Pusszantás

    VálaszTörlés