2011. február 26., szombat

2 .fejezet

( Kristen szemszög )

Másnap egyedül ébredtem. Kinyújtózkodtam, majd bementem a fürdőbe, és elvégeztem a szokásos reggeli teendőket. Majd még mindig pizsamában, szökdeltem lefele a lépcsőn. Anya és Rob a konyhában sertepeltek, míg a báttyáim tv-játékoztak.
-Jó reggelt anya!-köszöntem anyának, miközben felültem a bárszékre.-Jé, te is itt vagy Patty? Nem is vettelek észre.-kérdeztem, mintha nem is vettem volna észre.
-Neked is jó reggel kicsim.-köszönt anya.
-Hahaha! Vicces vagy Stewi.-vigyorgott rám Rob, mint a tejbetök.
-Tudom.-feleltem mosolyogva.-És mi jót csináltok ti ketten?-húztam fel a szemöldököm, kíváncsian.
-Főzünk.-válaszolta anya.
-Óh!-lepődtem meg.-Nem is tudtam, hogy Pattyt érdeklik a főzési tudományok.
-Amint látod, érdekel. Na és te, hogy állsz a főzéssel?-kérdezte Rob.
-Képzeld remekül.-vigyorogtam.-És mi lesz az ebéd?
-A kedvencedet: Mustáros csirkemell krumplipürével.-válaszolta anya.

-Nyami!!!!
Megnyaltam a számat és nyeltem egy nagyot.Észrevettem, amint Rob mindvégig követte, ezt a mozdulatomat. Amire én csak szélesen vigyorogva mentem közelebb hozzá.Majd megcsikiztem, és gyorsan felszaladtam a szobámba, és felöltöztem.
Felvettem, egy rövid farmer nacit,  és egy sárga felsőt.


A hajamat kifésültem, és egy coffba kötöttem.Majd lementem a nappaliba.Ahol már Robis csatlakozott a fiúkhoz a tv-játékban.Mivel Rob állt nyerésre, így a háta mögé osontam, majd a kezeimmel eltakarta a szemét. Így Chris nyerte meg a játékot.
-Kösz húgi!-köszönte meg, miközben megpörgetett.
-Szívesen. De ezért jössz nekem egyel.
-Oké.
-Hé! Ez nem ért.-bosszankodott Rob.
Mire mi röhögésbe törtünk ki.
-Mi nem ér?-kérdeztem.
-Az, hogy Chris nyert. Ugyanis te eltakartad a szemem, miközben már épp nyerésre álltam.-bosszankodott még mindig.
-Nem baj. Éppen azért csináltam, hogy kikapj. Ezt vedd úgy-hogy, egyenlítettem a tegnapi csikizési akciód végett.
-Na, várj csak.
-Várok. De mire is pontosan?!-kérdeztem nevetve.
De mikor Rob közeledni kezdett felém, hátrálni kezdtem egy pár lépést. De mivel nem figyeltem oda hogy, hova lépek, így véletlenül belerúgtam az asztalba, majd hátra estem.
-Aú!-kiáltottam fel.
-Kris! Hol fáj?-kérdezték aggódva.
-Mi történt.-szaladt be anya a nappaliba.-Kicsim, ugye nem esett semmi bajod?
-Nem, nincs semmi bajom. Jól vagyok.-nyugtattam meg, mielőtt elájult volna az aggodalomtól.
-Biztos?-kérdezte Rob, miközben felsegített.
-Igen. Köszönöm.
-Hál istennek. Akkor gyertek ebédelni.-utasított minket anya megkönnyebülve.
Így a konyhába vonultunk. Egész ebédidő közben hülyéskedtünk. Néha-néha anya is fejcsóválva mosolygott, egy egy poénon. Miután végeztünk az ebéddel, segítettem elmosogatni. Majd egy üveg sörrel a kezemben sétáltam ki az udvarra, ahol leültem a hintába és rágyújtottam.
-Abból én is kérek.-mondta Rob, miközben csatlakozott hozzám.
Kivettem a zsebemből a cigisdobozt, és felé nyújtottam.Kivett egy szálat, majd ő is rágyújtott.
-Jó újra itthon. Már nagyon hiányzott ez a hely.
-És én nem hiányoztam?-kérdezte.
-Dehogy is nem, hiányoztál. Nagyon is, te lüke.-böktem oldalba.
-Ennek igazán örülök, ugyanis te is nagyon hiányoztál.-ölet meg.
-Nem megyünk el sétálni?-kérdeztem,miközben elnyomtuk a cigit.
-Én is pont ezt akartam kérdezni.
-Akkor menjünk.
Bementünk, leraktam a szekrényre a sörömet.Majd anyának szóltam, hogy elmentünk.
-Rendben édesem.
Majd Robba karolva indultunk el a játszótérre. Ugyan is, régen mindig ide jöttünk ki, ha valamelyikünknek valami baja volt. Hintáztunk és libikókáztunk egy keveset. Közben felelevenítettük a régi gyerekkorunkat, amit itt ezen a helyen töltöttünk el. Hazafelé megálltunk a kedvenc fagyizómnál. Ahol ingyen fagyit kaptunk, de csakis én miattam. Rob csokisat kért, míg én csokisat és vaníliásat.
-Itt van egy pici fagyi.-törölte le a számszéléről.
-Ühm...köszi.-jöttem zavarba, majd elfordítottam a fejem a másik irányba.
Nem tudom miért, de most ez a cselekedete zavarba ejtett. Ezelőtt soha sem jöttem zavarba, amikor hozzám ért. Most meg, még a mosolyától is majdnem elolvadok...Hazaérve anya már vacsorával várt minket. Vacsora után a nappaliba kötöttünk.Ahol valamilyen vígjátékot néztek a fiúk. Rob leült a kanapéra, mire én úgy feküdtem, hogy a fejem az ölében legyen. A film nem nagyon érdekelt, így Robot tüntettem ki a figyelmemmel. Nem is értem, hogy eddig nem is vettem észre...hogy milyen jól is nézz ki. Jó azt tudtam, hogy jól nézz ki, de hogy ennyire?! Végig pásztáztam a szemeimmel, az arca minden egyes négyzetmilliméterét. Hiába volt a szája szélén egy kis heg, attól függetlenül is nagyon jól nézett ki. De az büszkeséggel töltött el, hogy ezt a kis heget tőlem szerezte.
-Mi az?-kérdezte Rob, mikor észrevette, hogy őt figyelem.
-Semmi, csak az eszembe jutott mikor ezt a kis sebet okoztam.-simítottam meg a heget.
Mire éreztem, hogy megremeg az ajka egy pillanata.De mielőtt észrevehettem volna, játékosan beleharapott az ujjamba.
-Hé!-szóltam rá.
Majd megeresztett egy kaján vigyort. Én pedig a sértődöttet tettetve, ültem fel a kanapéra.
-Hé, Stewi. Ugye most nem haragudtál meg? Mert ha igen, akkor bocsi.-kért bocsánatot.
Aj, mért kell neki mindig evvel az aranyos szürkés-kék szemeivel könyörgően nézni?! Ezt büntetni kéne. 
-Tudod, hogy nem ér folyton ezt a nézést bevetni.-kopintottam játékosan az orrára.
-De éppen ezért szeretsz.-mosolyodott el.
Nem tudtam, nem viszonozni. Majd vissza helyeztem a fejem Rob ölébe, és a tv néztem tovább, de pár perc után elaludtam rajta...




UI: Ha kapok kb. 5 komit. Akkor ma felkerül a harmadik fejezet is.:)

7 megjegyzés:

  1. jaj de édesek:D kezdenek itt alakulni a dolgok:D nagyon jó lett:) kiváncsian várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  2. Hali!Nagyon bejön ez a baráti évődés!És igen!Kris egyre jobban vonzódik hozzá!Rob egy-két mondata azért árulkodó,ő se közömbös!És gyanítom nem véletlenül dekkol egyfolytában Kriséknél!Díjazom,hogy ilyen gyorsan kapjuk a frisset!

    VálaszTörlés
  3. HÚÚHA mi kezd itt kialakulni?!Nagyon jó lett! És emberek MEGJEGYZÉSEK ÍRÁSÁRA FEL!!:D Azt hiszem nem csak engem érdekel a folytatása hanem Mindenkit!:D
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  4. Hú!!!!!Ez nagyon jó!!!!!!Nagyon bírom a humorukat!!!Szeretnék még ma frisst!!!
    Csao : Dodo

    VálaszTörlés
  5. istenem dejóóóó:D
    nagyon szeretem a humorukat!
    Léciiii hozd a 3.-at!!!
    Tűkön ülök h mi lesz!!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Igaz most találtam rá az oldalra, de nagyon tetszik! Én szívesen olvasom!Nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
  7. Szia drága!
    Szóval remélem fent lesz, mert ha nem, rosszul fogok aludni.!
    A feji meg nagyon jó volt, Kris ruháját is bele értve xD
    Az nagyon tetszett.
    De a feji meg mégjobban xD
    Hozd*aranyos bociszemek* ma a 3.-at is!
    Pusszantás

    VálaszTörlés