2011. november 4., péntek

Sorry!

Szia mindenki! Sajnálattal közlöm veletek azt amit közölni fogok... de előtte is egy rövid kis bemutatkozás rólam. Én Rika vagyok, Dóry barátnője..(szinte testvérként szeressük egymást) És mivel ennyire bízunk a másikban és számíthatunk egymásra, ezért én közlöm most azt amit Dóry kért tőlem.
*Szörnyen sajnálja... de egy vagy rosszabb esetén két hétig nem lesz friss. Ugyanis eléggé megbetegedett. Először kisebb náthának indult... de már tegnap eléggé rosszul festett. Sőt mi több nem csak hogy lázas volt és elment a hangja... hanem elég rossz állapotba került. S még az ágyból se igen tudd kikelni mert szédül... De a doki csak gyógyszert meg "szúrít" adott neki... De reméljük... (amit én nagyon remélek) hamarosan megfog majd gyógyulni és újra itt lehet veletek.*
De azért én is igyekezni fogok azon, hogy őt segítsem és ha sikerül...bár erre kevés az esély... megpróbálok egy vagy két fejit nektek megírni úgy hogy ti se maradjatok friss nélkül... természetesen csak Dóry barátnőm segítségével.
Nagyon, de nagyon szépen kérlek titeket, hogy ezért ne haragudjatok meg Dóryra.

Üdv:Rika

5 megjegyzés:

  1. Jobbulást Dóry-nak :)
    Mi pedig türelmes emberkék leszünk :)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Jaj Dóry! Hogy sikerült ezt összehoznod? Nagyon sajnállak...:* >:D<, és jobbulást kívánok!
    Szóval szuri mi? :> XD Bocsi, de köztudott rólam, hogy perverz vagyok...XD
    És akkor ezért nem írtál nekem komit?! Áhh... értem...:D Már azt hittem, hogy lemondtál rólam...:))
    S még egyszer jobbulást! Szeri!
    xoxo
    N.

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást Dórinak, mi meg türelmesen várjuk a fejleményeket. :)

    VálaszTörlés
  4. Gyógyulj meg nővi! :) Pedig én mondtam, hogy vigyázz magadra! *fejét csóválja* Puszillak! és tényleg szedd össze magad!:)
    GG

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást Dóri.:)
    Én is kíváncsian várom a fejleményeket.:)

    Puszi Szandi.:)

    VálaszTörlés