2011. november 28., hétfő

38. fejezet

Hali - gali, hali - hó! Íme, itt is van a folytatás. Köszönöm, az előző fejihez írt komikat és a pipákat is egyaránt. (Nono, kérésére van benne egy kis +18-as rész is.) ;) És... a végéért pedig, ha kérhetem nem megölni... xD Remélem, ez a fejezet is elnyeri majd a tetszéseiteket, és azt is remélem, hogy ehhez is kapni fogok majd egy pár komit. 
Jó olvasást. Cuppanós puszi
Dóry

*Egy nap elveszítesz mindent, amid van, és arra a napra semmi nem készíthet fel. Sem a hit, sem a vallás. Semmi. Amikor valaki, akit szeretsz, meghal, megismered az "ürességet". Teljesen magadra maradsz. Soha nem felejthetsz és sohasem bocsátasz meg. Gondolkodj el arról, mennyi vesztenivalód van.*


( Rob szemszög )

Az esküvői szertartás után, egy kis ünneplést tartottunk az ifjú Lutz házaspárnak. Bár, Ashley igazán ki tett magáért, de szerelmemen még ő se tudott túl tenni.  
Miközben a pap Asht és Kellt, adta össze az oltár előtt, magamban elképzeltem a Krissel való esküvőnket. Lehet, hogy még nem lenne itt az ideje, annak hogy mi összeházasodjunk. De én tudom, és érzem, hogy Kristen az a nő ki mellett leakarom élni az életemet. 
Vajon, ha megkérném a kezét igent mondana? És, ha nemet mondana, akkor mit cselekednék? 
Egyet, biztosan tudok, hogy bármi is lenne a válasza  én akkor is ugyan úgy szeretném őt mint ahogyan most.
-Haver, de elgondolkoztál. -ütögette meg a vállamat Kell, ezzel visszahívva a jelenbe.
-Hm.. ja.. Csak, a Krissel való kapcsolatunkról gondolkoztam el.   Szerinted, ha megkérném a kezét, igent mondana? -kérdeztem tőle, miközben a tekintetemet az éppen táncoló szerelmemen tartottam.
-Azt, nem tudom biztosan. De, tény és való hogy szeret téged, és hogy bármit megtenne érted. De, Kris és a házasság? Őt, nem olyan csajnak ismertem meg, ki oda lenne az ilyen hecce - hupákért. Hogy, igent mondana -e neked, vagy nem, azt csak akkor fogod tudni, ha megkéred a kezét. -mondta, őszintén.
Abban teljes mértékben igazat adtam neki, hogy szerelmem nem szeret a középpontban lenni.  De, megfogadva Kell tanácsát, egy terv kezdett megformázódni a fejemben, amely arra sarkalt hogy megkérjem Kristen kezét. De, ahhoz még mindent el kell, hogy intézzek...
Szerelmemhez lépve, a karjaimba zárva kezdtem el vele táncolni. Apró csókok következtében merültünk bele, egyre jobban a többi táncoló páros közé, mind addig amíg el nem jött az idő, hogy az "ifjú házaspár" útra kellhessenek a két hetes nászútjuknak.
Miután, mindenkitől -kivéve minket és a lányukat- hosszas ölelésekkel és  jó kívánságokkal elbúcsúztak,  hozzánk léptek.
-Vigyázzatok rá! -kért minket Ashley, miközben Sophiet Kris karjaiba fektette.
-Ígérjük. Na, de ideje indulnotok. -mondta Kris.
Kellan átölelvén "feleségét", indult a ház előtt parkoló feldíszített fekete autóhoz, amibe miután beültek,  lassan el is tűntek a látókörünkből. 
Mivel, a kis hercegnőnk már idővel elszenderedett, így elköszönve a többiektől, mentünk be a házba egyenesen a szerelmemmel közös szobánkba. Ahol átöltöztetve Sophiet a pizsamájában, fektettük be az ágyunkba.
Szerelmem mögé osonva, hátulról átöleltem a derekát, majd a fejemet a vállán tartva figyeltük együtt, amint Sophie édesen alszik.
-Szeretlek. -suttogtam halkan.
-Én is szeretlek. -fordult szembe velem.
Ajkaink forró csókban olvadtak össze.    Meg nem szakítva ajkaink játékát, kaptam szerelmemet az ölembe, majd a fürdőszobába araszoltam. Amint becsuktam magunk mögött az ajtót, Krist háttal az ajtónak döntöttem. Ajkaitól elválva, a nyakát hintettem be apró csókokkal, miközben az ujjaimmal a ruha cipzárját húztam le.
Lesimítva róla a fehér ruhát, a kezeimmel végigsimítottam puha meleg testét. Miközben ajkaink újra csókban forrtak össze, szerelmem se tétlenkedett tovább.... miután mind a kettőnkről lekerültek a felesleges ruha darabok, egymást ölelve álltunk be a zuhany alá, ahonnan a kellően langyos víz folyt mindkettőnkre....


( Kris szemszög )


.... kissé fura érzés volt ez alatt a langyos víz alatt állni, de ezen nem sokáig tudtam törődni,  ugyan is Rob kezei a derekamról lassan a melleim felé vándoroltak. Puha ujjai finoman érintették a bőrömet, majd a csókunkat megszakítva, kezeit helyét az ajkai vették birtokba. Megérezve ajkai játékát a melleimen, a torkomból halk sóhajok törtek fel. Ajkaival egyre lejjebb haladva csókolta végig testemet, majd felrántva magamhoz, egy vérforraló csókban forrtunk össze. Kezei eközben egy pillanatra se hagyták abba a megkezdett tevékenységét. Először végig simított a combom belsején, majd hirtelen mozdulatot véve, az ujjait eltüntette nőiességemben. Mikor megéreztem magamban, belenyögtem a csókunkba. Mire, szerelmem egyre hevesebben mozgatta ujjait bennem. Elválva ajkaitól egyre hangosabb nyögések szakadtak fel belőlem, melyet a vállába harapva, próbáltam eltompítani. Majd, lejjebb hajolt, s pár perc elteltével aj ujjai helyét a nyelve vette át. Abban, a pillanatban mikor mélyebbre fúrta nyelvét forróságomban, éreztem, hogy menten a csúcsra jutok. Ami nem is váratott magára sokáig, ugyanis hatalmas robbanással jutottam a csúcsra. Rob az ajkaimhoz felkúszva, lehelt csókot ajkaimra. Viszonozva a nekem nyújtott örömöket, lejjebb csúsztam s az ujjaim közé vettem merev férfiasságát. Végigsimítottam rajta, mire ajkait egy halk morgás hagyta el. Először a kezeimmel kényeztettem, majd a nyelvemet is bevetve juttattam egyre közelebb a csúcsra. Mielőtt azonban a teste megremeghetett volna, felrántott magához, és az ajkait az enyémekre tapasztva, a férfiassága forró magja a hasamon ért célt, ezzel egyetemben Rob bele is nyögött a csókunkba.    Mikor, a levegő vételünk, kissé lenyugodni látszott, szerelmem égető csókokkal halmozta el a nyakam minden egyes szegletét, miközben belém hatolt.
-Szeretlek. -suttogta.
-Én is szeretlek. -viszonoztam a vallomását, egy kéjes nyögés kíséretében.
Lassan kezdett el mozogni bennem, miközben érzéki szerelmes csókok sokaságával halmoztuk el egymást. Eközben a lábaimat a dereka köré kulcsoltam, mire ő egyre gyorsabb, és hevesebb lökéssel űzött mind kettőnket a csúcs felé.    A beteljesülésünkhöz érve, a feltörő hangokat ajkainkat össze illesztve igyekeztünk eltompítani.
Miután kihúzódott belőlem, apró csókok közepette mosdattuk meg egymást....    Megtörölközve, és az alváshoz öltözve, mentünk vissza a szobába, ahol a kicsi kereszt lányunk mélyen aludt. Míg én az egyik oldalára, addig Rob a másik oldalára feküdt. Apró puszit nyomva Sophie arcocskájára, szerelmem lágy csókot nyomott ajkaimra, majd mielőtt azonban mi is álomra hajthattuk volna a fejünket, megcsörrent a mobilom...
A szekrényemen még mindig csörömpölő telefonért nyúlva, nyomtam meg a fogadás gombot.
-Halló, tessék. -szóltam bele.
-Elnézést a késői zavarásért, Charles Brennon vagyok a Los Angelesi rendőrségtől. Kristen Stewarttal szeretnék beszélni.
Rendőrség? Még is miért keres engem, éjnek - éjvadján  a rendőrség? -kérdeztem magamtól, miközben válaszoltam ez épp engem kereső rendőrnek.
-Én lennék az. Miben segíthetek? -kérdeztem meg.
-Maga, Mrs. és Mr. Lutz barátai?
-Igen, én... de miért kérdi?
-Sajnálom, de az őket szállító magán repülő lezuhant....
...Lezuhant! Lezuhant! Lezuhant... -csak is ez az egy szó visszhangzott a fejemben.  Az ujjaim közül, a telefon lassan kicsusszant.  A külvilág számomra, ebben a pillanatban megszűnt, és csak üres tekintettel meredtem az ágyon fekvő, édesen alvó kislányra. 
Hogy, magamban ismételten azt a szót, hogy : Lezuhant! -vagy, hogy esetleg hangosan is ismételni kezdtem -e, azt nem tudtam volna eldönteni.....

6 megjegyzés:

  1. OMG!!*-*
    Ez a befejezés nekem nagyon nem tetszik. Remélem, hogy nem igaz. Mi lenne a pici Sophie-val??
    Remélem, hamar jön a következő!! Nagyon várom.:)
    Amúgy, a +18-as rész is nagyon jó lett.:DD

    Puszi, Szandi.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    =(( Lezuhant... =(( Ne már... :(( Miért??? Miért pont az ő gépük??? :O =(( Ohh a kis izébe! X( Pedig olyan jó emberek voltak! :(( És a kislány magára maradt! =(( Ohh, tudtam, hogy valaki meg fog halni! A fejezet elején található kis idézet, és a "És... a végéért pedig, ha kérhetem nem megölni... xD" - mondatod biztosított róla... :(
    Szegények! Kérlek mondd, hogy túlélték! Kérlek! Kééééééééééééééééééééééééééééééééééééééérlek!!!
    Tudod, hogy szeretlek! ;) :P
    Alig várom már a kövit!
    És kb 15-20 perce feltettem az új részt! Ha kíváncsi vagy rá, akkor nézz be hozzám! :*
    Jaj te csaj! Szeri van! >:D<
    xoxo
    N.

    u.i.: Nagyon tetszik az új design. Én most lusta vagyok megint lecserélni, de ha lesz időm, akkor megteszem én is!

    u.u.i: Köszi a Khm... részt! ;) Nagyon jó lett! :D XD Kész profi vagy! XD :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    TE egy nagyon de nagyon kis pattogó szörnyet vagy, szörnyen gonosz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ grrr...... :D:P <3
    A khm...jelenetért hálát rebegnek ajkaim! a Rob fejében megfogalmazódott gondolatok, és hogy tettre kész, még inkább :D:D:D és persze mindezt hatalmas vigyorral mondom!:DDDD
    DE
    MI VOLT EZ A VÉGÉN?????????? :O:O:O:O Tátott szájjal totál ledöbbenve olvastam, hogy a magángépük lezuhant????!?!?!!? Ugye ez nem igaz, vagyis egy álom, vagy megtalálják őket és túlélik!
    Bele se merek gondolni, mi lesz szegény kis csajjal! Totál bele fog roppanni, aztán Kristen és ROb felnevelik, egy idő után ROb megkéri Kris kezét, miután már lecsillapodott minden....és lesz saját babájuk....SZEGÉNY SOPHIE!!!!! :'(
    Kíváncsian várom mi zajlik az ördöngösen agyafúrt fejedben! :)
    Puszillak csajszim! :)<3
    GG

    U.I.: IMÁDOM Az ÚJ DESIGNT! :D <3.....talán azért van rajta Sophie is mert semmi esély arra, hogy a szülei túlélték volna ?! :/

    VálaszTörlés
  4. Szia Szívem!!!
    Nagyon tetszett a fejezet, de... BASSZUS!!! Ne már, hogy Ash és Kel... BASSZUS! :O
    Egyszerűen sokkoltál, remélem, tudod!
    Nem is tudok per pillanat egy épkézláb mondatot írni, pedig azért történtek más... MÁS :D dolgok is a fejiben!
    Remélem, hamar hozod majd a folytatást, habár nem tudom, mikor tudok újra blogközelbe kerülni a közeljövőben... de majd azért igyekszem!
    Pusszantlak Dórim: Reni :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett. De a vége, ugye, csak egy rossz álom, amit Kris álmodott, miután lefeküdtek aludni. Ez nem lehet igaz.
    Nagyon várom, hogy kiderüljön az igazság.
    Persze arra is kíváncsi vagyok, Kris mit fog szólni, ha Rob megkéri a kezét. Bár ha a vége igaz, ezt egy db-ig nem fogjuk megtudni. Gondolom.
    Várom a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés
  6. _*Szandi*_
    Hát. sajnálom, hogy a vége nem tetszett. De, ez az esemény már majdnem a kezdetektől fogva meg volt a fejemben. :S De azért annak örülök, hogy a +18-as rész tetszett. :)
    Köszönöm, hogy ismét olvashattam a reakciódat.
    Puszi: Dóry

    _*Rockpassion*_
    Szia!
    Örülök, hogy a te véleményedet is olvashattam most is. :)
    Nos, áj. azt hiszem, ezt a zuhanós résszel kapcsolatos választ egybe kell megírnom. Amit, majd a válaszok megadása után lesz. :)
    A +18-as részt, pedig ezer örömmel teljesítettem, és adtam. Kis perverzem. xD
    A design az csak egy átmenet.. ugyan is a kommentjeitek alapjából ítélve azt szem a fejlécet is lecserélem.. *áll vakarás*
    S én is szerizlek csajszi.. :)
    xoxo:D.

    _*GG*_
    Szia..
    Én lennék a pattogó szörny vagy a nagyon, de nagyon gonosz?? hm.. ? xD
    Tudom, én vagyok az.. de inkább mondanám magam Krampusznak.. :D
    A háládat megtisztelve fogadom. ;)
    Hát.. eléggé agyafúrt lettem... mert kész káoszt indítottatok el a fejemben az ehhez a fejihez írt véleményeitekkel.
    Neked is köszönöm, ám hogy írtál hozzám megint. Nagyon, de nagyon puszizlak. <33333
    Dorcs

    _*Rencsiii*_
    Szia szívem!

    Sokkoltalak? Most már tudom. :D
    Igaz én is megkésve, de igyekszem a folyatással.
    De köszönöm, hogy szántál rám annyi, időt, hogy írtál. És ezért hálás köszönettel tartozom, neked is ahogyan a többieknek is. :)
    Remélem, hogy hamarosan én is olvashatom majd a tőrijeid folytatást. :)
    Puszillak Dóry

    _*ágika*_
    Szia!
    Örülök, hogy olvashattam a kommentárodat, és annak is örülök, hogy tetszett a feji. Nos, arra ténylegesen ráéreztél, hogy arra a lánykérésre még nem most kerül majd sor, hanem később. :)
    Puszi:Dóry

    /Lányok, nagyon –de nagyon szépen köszönöm, hogy megtiszteltetek a kommentárjaitokkal. Sokat jelent nekem, az hogy véleményt alkottok minden egyes új fejezetemnél.
    Egyrészt azért nem volt friss, mert nem tartózkodtam itthon négy napig. Másrészt pedig azért nem volt friss, mert eléggé nagy káosz keletkezett a fejemben, a véleményeitek alapján. Azaz, a lezuhanó géppel kapcsolatban. Az eredeti tervem az volt amit a fejezet végén olvashattatok. De, annyi –és annyi gondolat cikázott a fejemben, hogy akkor most hogyan is tovább?! Hogy, egyszerűen képtelen voltam hozzá kezdeni a folytatáshoz. Mert, nem tudtam magam sem eldönteni, hogy mi legyen... Elvegyem –e a kis Sophie-tól a szüleit, úgy ahogyan az már az eddig kiötlött tervként szerepelt a fejemben, vagy sem?! Legyen ez csak egy rossz álom, vagy sem?! … és stb.. stb..
    Tudjátok, elég nehéz helyzetbe kerültem most ez téren. Mert, bár számtalan más gondolat cikázott/cikázik a fejemben, mégis kicsit összezavarodva érzem magam. Bár, lehet hogy erre nektek és másoknak egyszerű lenne a megoldás, de higgyétek el nem az. Egyáltalán nem az. És, éppen ezért előre is bocsánatot kérek, ha a folytatásban nem az lesz amire számítottatok. De be vallom, nem is az lesz ami először megfogalmazódott bennem. Így, azt hiszem mondhatom erre, azt hogy fifty – fifty.
    De, csak remélni tudom, hogy ha kijöttünk majd ebből a slamasztikából az utána lévő folytatások tetszeni fog majd nektek. Vagy, sem.. :S
    Legfeljebb, majd átírásra kerül majd a sor.. (de ez még nem biztos) .. Majd, ahogyan jön.. azaz ez még had legyen az én és a jövő zenéje. ;)
    By:Dóry

    VálaszTörlés