2011. december 10., szombat

Friss!

Sziasztok!

Nagyon, de nagyon sajnálom amiért még most sem a frissel jelentkezem. :( S ezért haragszom is magamra. :( De, az a helyzet, hogy nem otthonról írok, hanem a nővéreméktől. S az ő gépük, nem annyira strapabíró mint az én gépem. S, akármennyire is szeretném a következő fejezetet felrakni nektek,  itt nem tudom. Nem, csak hogy a gép és a net a rossz, hanem mivel vendégségben vagyok, így nem tehetem meg azt, hogy na akkor én csak úgy neki állok megírni egy fejezetet, ahelyett hogy velük foglalkoznék és törődnék. Pláne, meg hogy a nővérem kisfiára is nekem kell vigyáznom. :S
Ezt a hétvégét még náluk töltöm, s ha minden igaz akkor keddtől már otthon leszek, és akkor befejezem a következő fejit, s fel is rakom. :)

Sajnálom, ha az gond, hogyha a nővéremet és annak családját előrébb helyezem az írástól. :S

Akik meg megértik ezt a helyzetet, és megvárnak azoknak pedig mérhetetlenül, hálás leszek. ;)

Legyen szép estétek, na meg hétvégétek!

Üdv:Dóry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése