2012. február 23., csütörtök





Hali.
Sajnos van egy rossz hírem számotokra. Mégpedig az, hogy a friss csúszni fog egy pár napot. 
Hogy miért is?
Nos, a minap amint hazafele tartottam, s mivel a háziorvosunk alig pár házzal arrébb lakik tőlünk... azaz, az ő kutyájuk mivel nyitva hagyták a kaput, kiszökött s megharapott. Pont a térdhajlat alatt. S az a harapás, elég mély lett. Amit természetesen a doktornőnk le is fertőtlenített, s nagy szerencsétlenségemre holnap pedig egy nagy félelmemmel kell szembenéznem, azaz a Tetanusszal! :'(
S, most előírt utasítás miatt, pihentetnem kell egy pár napig. Bár, ha begyullad akkor, aztán irány a 'kórház'. S csak remélni tudom, hogy nem kell majd a kórházat  meglátogatni. :$
A fejezethez ma akartam, hozzá fogni... de így hogy bekövetkezett ez a 'baleset'... nem fogok tudni hozzá fogni, mert csak egy kis időre jöhettem a géphez. 
Sajnálom, tényleg nagyon sajnálom, hogy késik a friss. De ígérem kárpótolni foglak titeket ezért a késésért. :)
Amint tudok, jelentkezem! *.* Addig is legyetek "rosszak".
Csók:
Dóry

2 megjegyzés:

  1. Uff.
    Rekélem nemlesz gyulladás! :S
    És a frissel most ne törődj! Akit érdekli az úgyis megvárja... És én mindig itt vagyok!! :)
    Jobbulást!!
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
  2. Orsy... igazán, köszönöm a jó kívánságodat. Nos, eddig még szerencsére nem volt gyulladás. :)
    Köszönöm, hogy megvársz. Ez sokat jelent nekem. ;)
    Puszi ღ

    VálaszTörlés