2011. április 3., vasárnap

13. fejezet

Halihó...Itt a kövi feji...örülök a 10 kominak. Köszönöm. :) Tudom, hogy hamar jött az ilyen rész...de úgy gondoltam, hátha egy ilyen fejinek mint ez, jobban örültök.:) Nem is húznám most az időtöket a szövegeléseimmel.:):D Jó olvasást! A komi határ pedig a baloldalon található. :) Puxo<3 Dóry(L)

" Tenger partján a víz és homok,
így együtt szép a két dolog.
Együtt vannak ölelkeznek,
Minden percben szeretkeznek.
Álmomban én homok lettem,
S a tenger vízében rád leltem".
( Kris szemszög )
 
Reggel finom érintésekre keltem fel. Lassan kinyitottam a szemem és  Rob, csodálatos szürkés kék csillogó szemeivel találtam magam szemben. Elmosolyodtam, és rögtön az ajkaira vetettem magam.Percekig csókoltuk egymást, amikor csak Rob fölém gördült. Átkaroltam a nyakát, hogy ezzel vonjam közelebb magamhoz. Kezei lassan végigsimítottak két oldalamon, és még hevesebben csókolt tovább.Viszont egy pillanatra muszáj volt elválnunk, és a tekintetünk találkozott. Mind ketten tudtok, hogy mi fog történni. Rob csókjai áttértek a nyakamra, míg keze becsúszott a felsőm alá. Felsóhajtottam. Visszahúztam magamhoz egy csókra, miközben lehúzta a felsőmet. Kicsit felemelkedtem és én magam bújtam ki belőle. Mikor a felső lekerült rólam, Rob megbabonázva nézett végig rajtam. Apró csókokkal borított be, a számtól egészen a hasam aljáig, ahol megszabadított a nadrágomtól is. Újból egy édes csókért kúszott fel az arcomhoz, én pedig igyekeztem megszabadítani őt is a ruháitól. Felnyögtem, ahogy keze utat talált a bugyimba, megéreztem az ujjait magamban. Rob szinte, áhítattal figyelte az arcomat, de nem bírta ki, hogy ne ajándékozzon meg egy újabb csókkal.Az én kezeim is bejárták az ő testét, miközben egyre gyorsabban kapkodtam a levegőt. Pár pillanat múlva hangos sikolyként robbant ki belőlem az élvezet, de Robnak nem telt sok idejébe, hogy újból teljesen felizgasson. Ajkait mindenhol magamon éreztem miközben ő lehúzta rólam a már átnedvesedett alsóneműt. A szánk megint egy vonalba került, de ezúttal a lehető leglassabban hajolt felém. Egy örökkévalóságnak tűnt, míg újra csókban forrtunk össze. Gyengéden simogatta ajkaival  az enyémeket. Mindkettőnkből felszakadt egy éles nyögés, amikor belém hatolt. De az elemésztő vágy ellenére még egyikünk sem mozdult meg. Megfeledkezve minden másról, egymásban elmerülve vívtuk a csókcsatánkat percekig, mígnem Rob elkezdett mozogni. A lehetetlennél is közelebb voltunk egymáshoz, és minél tovább ki akartam ezt élvezni. Mindketten sokáig nyújtottuk a végső gyönyört, de végül megsemmisíthetetlenül lecsapott ránk. Sok ideig így maradtunk még, összeölelkezve csókoltuk egymást. A csókcsatánkat, a gyomrom hangos korgása zavarta meg, mire Rob kuncogni kezdett.
-Úgy hallom, valaki éhes.-duruzsolta a nyakamba.
-Ühüm.-hümmögtem, és a tálcáéért nyúltam.
Robbal egymást etetve reggeliztünk meg. Majd egymást alaposan megmosdatva fürödtünk le. Miután lefürödtünk, felöltöztünk, és összepakoltuk a cuccainkat. Mielőtt kiléptünk volna a szobából, egy forró csókba forrtunk össze. Elszakadva egymástól, mentünk le a portára, ahol a többiek már készen létben sorakoztak. Szerencsére most Kellan is jött velünk, vele Ash, Chris és Mary ment. Míg anya Cammel. Így én és Rob, csak is kettesben voltunk a kocsiban. Egész úton hazafele Robbal egymás kezét fogtuk. Néha-néha egymásra kaptuk a tekintetünket. 
Mikor hazaértünk, mind felvittük a cuccainkat a szobánkba, majd miközben mi csajok anyának segítettünk az ebédnél, addig a fiúk tv játékozni kezdtek. Miközben, főtt az ebéd leültünk az asztalhoz és csajos dolgokról kezdtünk beszélni anyával. Persze a beszédből nem maradhatott el, a tegnapi Nina-s incidens se. Anyától, megkaptam a hegyi beszédet,hogy legyek szíves legközelebb ne valami fontos eseményen verekedésbe kezdeni. Amit egy oké, rendben bólintással be is fejeztem ezt a beszélgetést. Az ebéd készenlétével szóltam a fiúknak, hogy jöjjenek enni. Természetesen ez az ebéd is mind az eddigiek nagyon jól telt. Ugyanis Kellan most is hozta a formáját. Amivel máris sikerült magát belopnia anyám szívébe. Majd a srácokkal úgy döntöttünk ebéd után, hogy csapunk egy kis szolid medencés partit. Amin csak mi csajok, Ash, Mary és én. És a fúk Kell, Chris, Cam és Rob vettünk részt. De mikor a fürdőbe léptem be, Robbal találtam magam szembe. Aki kapva az alkalmon, gyorsan becsapta az ajtót, és el is fordította a zárat. Majd a derekamnál fogva közelebb rántott magához és hevesen csókolni kezdett. Elszakadva egymástól, a nyakamat kezdte el behinteni forró csókjaival.
-Hiányoztál.-mormogta bele a nyakamba.
-Hm...te is nekem.-nyögtem.
Karjaimat a nyaka köré fontam, míg kezei pólóm alatt utat találtak csupasz bőrömhöz, ami égett az érintésétől. Ajkai feljebb kúsztak az enyémekig és lázasan kezdett el csókolni. Rob ujja már a nadrágom gombjánál jártak, mielőtt azonban eltávolíthatta volna a zavaró ruhadarabot, kelletlenül de lefogtam a kezeit.
-Most nem lehet. Akármennyire szeretném, hogy újra megtörténjen, de most nem lehet. Nem itt. Hiszen még a többieknek se mondtuk el, hogy mi együtt vagyunk.És nem hiszem, hogy éppen a hangos nyögéseinkkel kellene a tudtukra adni, hogy együtt vagyunk.-mondtam miközben kiszakítottam magam Rob kezei közül.
-Bocs, ne haragudj rám. Csak egyszerűen megőrjítesz. Főleg meg, hogy most már együtt vagyunk.-kért bocsánatot, miközben hátulról megölelt. 
Nem tudtam rá haragudni. Tulajdon képen nem is haragudtam rá. Megfordultam és nyomtam egy csókot a szájára, majd kilökdöstem a szobából.
Majd felvettem a bikinim. Magam köré tekertem egy törölközőt és a lányokat bevárva mentünk ki a medencéhez, ahol a fiúk már javában benne voltak az egymás fröcskölésében. Mikor a medencéhez értünk minden szem ránk szegeződött. A lányok nem is zavartatták magukat, így be is ugrottak a medencébe. Láttam ahogyan Rob rajtam legeltette a szemét, és így egy kicsit kínozva őt, lassan oldottam ki a törölközőt magamon. Ami pármásod perc múlva már a földön is landolt. Figyeltem, amint Rob nagyot nyelve kúszott közelebb a medence széléhez ahol álltam. Mivel tudtam, hogy sikerült ez a kis akcióm csábosan rá mosolyogtam Robra, és egy fejessel be ugrottam a medencébe. A többiek nagy taps viharral jelezték az előbbi ugrási bemutatómat. Rob mögém úszva lenyomott a víz alá. Ezt az előbbi törölközési akcióm nyomán kaptam vissza. Majd a többiekkel egymást nyomtuk a víz alá, és labdázni kezdtünk. Hamar beesteledett, így mind kimásztunk a medencéből. A tekintetem ekkor egyből Rob-ra esett, ahogyan az ő tekintete is rám esett. Hihetetlen, hogy milyen jól nézett ki. Ahogyan a víz csöpögött a hajából egyenesen a mellkasára, azt hittem menten felgyulladok, csupán a látványától is. Még tovább legeltettem volna a szemem Rob iszonyatosan tökéletes felsőtestén, ha Ashley nem áll elém. 
-Kris, beszélnünk kell. Most azonnal.-mondta sürgetően.
-Valami baj? Netán Kell csinált megint valami hülyeséget?-kérdeztem.
-Nem, de hogy is. Erről szó sincs. Veled kapcsolatosan van beszélni valóm. Amit most feltétlenül meg kell beszélnem veled.
-Ő...oké. Akkor gyere menjünk fel a szobámba.
Bólintott. Majd  Kellannal, váltott egy gyors csókot és együtt sétáltunk fel a szobámba.
Miután átöltöztünk, az ágyamra leülve Ash belekezdett.
-Egyből a lényegre térek.-mondta. 
Amire egyetértve bólintottam.
-Mi van közted, és Rob között?-kérdezte.
Azt hittem rosszul hallok. *Tényleg azt kérdezte, hogy mi van köztem és Rob között?*
-Tessék?-kérdeztem vissza.
-Azt kérdeztem, hogy mi van közted és Rob között?! És, kérlek ne add be azt a hülye szöveget, hogy ti csak barátok vagytok, és csak testvérként tekintetek egymásra, mert ezt nem veszem be.
-Mi más lenne köztünk?-kérdeztem vissza.
Hiszen, nem így terveztem el, hogy...így mondjam el Ashnek az igazat. Valójában véve, azt sem tudtam, hogyan is mondjam/mondjuk el a többieknek, hogy mi együtt vagyunk. Előbb utóbb úgyis el kell majd mondanunk. Aj....istenem most segíts.
-Nem tudom. Éppen ezért kérdeztem meg tőled. Neked kellene tudnod, hogy mi van köztetek. Mert mióta én itt vagyok nálatok azóta, nagyon izzik köztetek a levegő. És amit tegnap a bálon lerendeztél, az nem csupán csak "baráti/testvéri" védelmezés volt. Hanem valami más. Ugyanis te tegnap este féltékeny voltál Kris, Ne tagadd! Mert ismerlek nagyon jól. Most meg ahogyan egymást néztétek Robbal kint a medencénél, szinte felfaltátok egymást. Valami tuti van köztetek. És, innen addig nem mész ki ebből a szobából, amíg el nem mondasz mindent!-mondta magabiztosan.
Nagyot sóhajtva megadtam magam, és csicseregtem mint a verebek.
-Szóval, tegnap a bál előtt, még itthon voltunk amikor Rob megcsókolt. Aztán a bálon, amikor volt az a kis incidens és kiszaladtam, Rob utánam jött.És megbeszéltük a történteket, majd újból megcsókolt. Ezt követően bevallottam neki, hogy szerelmes vagyok belé és....
-És?-kérdezte izgatottan.
-és...ő is bevallotta, hogy szerelmes belém. Majd miután visszamentünk a hotelba, felmentünk a szobánkba. Reggel pedig lefeküdtünk.
-Mármint úgy, hogy...
-Igen. Úgy. 
-Istenem. Úgy örülök nektek.-visította, a nyakamba ugorva. 
A nagy lendülettől mind a ketten leestünk az ágyról, mire hangos nevetés tört ki belőlünk.......

UI: Zene a Kris és Rob együttléte alatt.:   The calling: Wherever you will go
UI: Képek a fürdő ruhákról:
Cam fürdőnacija

Marie bikinije

Chris fürdőnacija

Rob fürdőnacija

Kell fürdőnacija

Kris bikinije

Ash bikinije

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó volt, csak így tovább :)
    Siess!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Nagyon jó fejezet lett.
    Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  3. szia uhhh imádom a történetedet siess a frissel!!!!puszi

    VálaszTörlés
  4. szia imádom a törit még még még .........akarok várom a frisst puszi!

    VálaszTörlés
  5. hello most olvastam a töridet király imádom siess a folytatással!!!!!

    VálaszTörlés
  6. uhhh dóri sietel a frissel igaz nagyon jó!!4

    VálaszTörlés
  7. szia én nem birom ki mikor jön afriss!!!lia

    VálaszTörlés
  8. szia bocsi hogy vcsak most irok de eddig a megismerni megszeretni töridet olvastam nagyon nagyoon tetszet naés ez hát szühoz se jutokremélem hamar lesz friss?????,

    VálaszTörlés
  9. szia én elfelejttetem irni neked pedig azonnal olvastam dori siess a kövivel nagyon nagyon várom imádom puszi

    VálaszTörlés
  10. szia huuhh nagyon imádom a törit rob olyan cuki siess a frissel!!!4

    VálaszTörlés