2011. augusztus 1., hétfő

20.fejezet *Bahamákon* ( 4.part )



( Kris szemszög )

...mint ahogyan a tegnapi nap folyamán, ismét én ébredtem fel hamarabb. Amivel, nem is sokáig foglalkoztam, ugyan is ránézve a mellettem, hátán heverő édesen alvó szerelmemre, egy boldog mosoly terült szét az arcomon. Istenem, még ilyenkor is milyen imádni való, és jó képű. Áldom az istent amiért mellém sodorta ezt a fél istent. Mivel most rajtam volt a sor, hogy kényeztessem az én fél istenemet, a lepedő alá bújva-mert csak az volt ránk terítve- a kezeim közé kaparintva igencsak termetes férfiasságát, lágy simogatásba kezdtem. Majd az ajkaimmal is rásegítve, kezdtem el kényeztetni szerelmemet. Aki már nem éppenséggel az álmok álmát alussza, hanem a kéjes sóhajaival, és morgásaival töltötte be az egész szobát. Élvezettel hallgattam az imádott hangját, s bátorkodva hogy még jobban az őrületbe kergessem, az én istenemet a férfiasságát markoló kezemmel ütemesebben kezdtem el őt izgatni. Mint addig, amíg a számban meg nem éreztem forró nedvét. Megtörölve ajkamat, bújtam elő a lepedő alól, s vigyorogva emeltem a tekintetemet Rob levegőért kapkodó arcára. Miközben a lélegzetvétele visszaállt a rendesre, a kezeimmel különböző mintákat rajzolgattam mellkasára.
-Köszönöm. -suttogta, miközben az ajkait az enyémekre nyomta.
Viszonozva a csókját, most ő kényeztetett úgy, ahogyan a múlt éjszaka.... De mielőtt elért volna, a rám lecsapó élvezet, egybe olvasztotta, lüktetőn fájó testünket. A vállába harapva, nyomtam el a feltörő kéjes sikolyomat.
-Ne..neh, hallani akarom a hangodat. -nyögte elfúlóan szerelmem.
Majd, hogy halhassa a hangomat, ütemesebb tempóba kezdett. De mielőtt mind a kettőnket útól érhetett volna a vég, lassított a tempóján, ezzel egyre jobban kívánó vágyainkat felkorbácsolva. Miközben, testünk eggyé kovácsolódva egy ütemben mozgott, mint ha Argentin tánc-ot járnánk, ott simogattuk egymást ahol értük, közben-közben hosszú de még is szenvedélyes csókokat váltottunk. Visszaadva, szerelmemnek az előbbi kínzását, fordítottam magunkon, mielőtt megint elérhetett volna minket a beteljesülés. Végig csókolva, szerelmem lecsukódó szemhéjain, homlokán, orrán, arca minden egyes szegletén -ajkai kivételével-, kértem, hogy nyissa ki a vágytól fűtött szemeit. Amint, a kérésemnek eleget tett, ugyan olyan tempót elkezdve mint amit Rob kezdett el, kezdtem el mozogni. Rob, a fenekembe markolva ösztönzött a gyorsabb mozgásra, amit készséggel teljesítettem is. Mivel, már mind a ketten teljesen túlfűtöttek voltunk már a vágyainktól -s ha megmérnék most a testhőmérsékletünket, akkor a hőmérő már biztosan szét csapódott volna -, ugyan is amilyen tűz bennünk égett és ég, leírhatatlan. S egyszer csak, mindkettőnkből éles -sikoly;-kiáltás;-nyögés -és sóhaj tört fel. Ami csak is azt bizonyította, hogy útól ért bennünket, a mindent elsöprő élvezet. Rob, kicsusszanva belőlem, húzott a mellkasára, miközben a levegőért egyaránt kapkodtunk mind a ketten.
-Ez...ez..hihetetlenül jó volt. -szólalt meg Rob, ezzel megszakítva a szobában lévő csendet.
-De még mennyire, hogy az volt. -csókoltam meg. -Szeretlek.
-Én is nagyon-de nagyon szeretlek.-viszonozta a csókot.
Még, egy kis ideig az ágyban enyelegtünk, majd egy közös zuhany után, felöltöztünk, és egyenrangúan úgy döntöttünk, hogy most a parton lévő étteremben fogyasszuk el az ebédünket. Ugyan is, már fél óra múlva dél lesz. Így lemaradva a reggeliről, amit egyikünk se igazán bánt, vetettük bele magunkba az étlapon felkínálkozó sok ínycsiklandozó finomságok felsorakozó soraiba.... Az ebédünket elfogyazva, körbe sétáltuk a partot, és a szálloda köreiben lévő, kis boltokat is. Meg-meg pillantva egy-egy szépséges ereklyéket, úgy gondoltuk, hogy megvesszük a többieknek, ajándék képen. A csajoknak egyforma kövű, best friend nyakláncot, míg anyának egy két angyalból álló köves szív láncot, a fiúknak pedig szintén egyező bőrpántos karórát. Míg, szerelmem a karórákat várta, hogy becsomagolják addig én, sunyiban úgy hogy Rob ne vegye észre, egy fehér kövekkel kirakott K betűs nyakláncot vettem, amit majd a megfelelő pillanatban adok majd oda neki.  Miután, mindent amit kiválasztottunk tovább nézelődtünk, amikor is Robnak eszébe, jutott hogy a pénztárcáját, az ékszer boltban hagyta. Felajánlottam, hogy vele megyek vissza a boltba, de ő azt mondta, hogy hamar megjárja. Én csak nézelődjek, s ami megtetszik azt majd ha visszatér ő kifizeti. Na, még mit nem. Gondoltam magamban, miközben megláttam egy pár nekem való felsőt, és farmert. Míg szerelmem, útól ért én már készségesen szatyrokkal teli, ami a magamnak  és a szerelmemnek vett pár ruhát tartalmazta. Szerelmem rosszallóan nézve,azt hogy én fizettem ki a vásárolt dolgokat, kivette a kezemből a szatyrokat, s vissza mentünk ugyan abba az étterembe, ahol az ebédünket fogyasztottuk. Miközben, a pincér kihozta a rendelésünket, a mellettünk pár perce helyet foglalt viszonylag pár, felállva az asztaluktól, bemutatkoztak nekünk, majd megkérdezték, hogy nem -e ülhetnének át mi hozzánk. Amibe, Robbal egyet értően egyeztünk bele. Mint az imént, megfigyeltem ők tényleg egy párt alkotnak, s mind a ketten a színészettel foglalkoznak. De amikor rákérdeztem, hogy milyen filmben szerepeltek eddig, az állam a földön koppant. S amikor, Robra néztem ő belőle is ugyan olyan reakciót váltott ki az imént kapott válaszok, mint amilyet én belőlem. Gondolatban, fejen csapva magamat -hogy, hogyan lehetek ekkora hülye, hogy nem ismertem fel őket. Hiszen, ők a kedvenc színészeim. Azaz a kedvenc színészeink. Mert Robbal mind a ketten rajongunk, az ők filmjeikért. De, hogy ők ketten együtt vannak, nagyon is meglepett engem. Elmondásuk szerint, azért nem verték nagy dobra azt, hogy ők együtt vannak, mert nem igazán szeretnék azt hogy a sajtó, újságírók és a lesi fotósok, rajtuk csámcsogjon. De, a munkájukat mind a ketten szeretik. Ahogyan a munkájukról beszéltek, csak még jobban azt az érzést keltették fel bennem, hogy én is lehetnék színésznő. De ahogyan jött ez a hirtelen ötlet, úgy el is vetettem.
S ekkor még nem is sejtve, hogy a közeljövőben mennyire is fontos szerepet fog játszani bennem ez az ötlet....
Fiúknak vett karóra
Rob, Krisnek vett ajándéka

MamaStev-nak vett lánc

Kris, Robnak vett ajándéka

Kris, a lányoknak vett ajándéka

Válaszok a 18-19.fejezet komijaihoz. :

Rockpassion : Köszönöm, hogy te megvártál itt ezen a blogomon. És, hogy megtiszteltél a komiddal. Köszönet érte. S örülök, hogy tetszett a visszatérési khm.. rész. És komiztam is. A Punk Lovers -es törid, utcsó fejezetéhez is, és az új törid, első és a második feji részletéhez is írtam komit. :-) /-/Köszönöm a 19.fejihez is a komidat. Sajnálom, hogy nem nagyon nyerte el a tetszésedet a 'narrátor szemszög'-es rész. :(  Annak viszont örülök, hogy legalább a visszaemlékezés elnyerte a tetszését. Nos, itt is van a kért feji. Remélem, ez is tetszeni fog majd. Puszi Dóry


reni :) Reni, neked is köszönöm a komidat. Örömmel, olvasom, hogy már vártad te is az új részt itt ezen a blogomon is. S úgy-úgy, Rob a kis kanos! hihi.. ez tetszik :D /-/ Köszönöm, a 19-fejihez írt komidat is.  Annak meg felettébb örülök, hogy neked elnyerte a tetszését, a 'narrátor szemszög'. S jajam... Rob aranyos lehetett szőkén. Legalábbis három-négyévesen az volt.  Remélem, ez a feji is elnyeri majd a tetszését. Puszi Dóry

Elizabeth : Köszönöm, neked is a komit. Örülök, hogy elnyerte neked is a visszatérési rész. :-)/-/ Köszönöm, a 19-fejihez írt komit is. És örülök, hogy az a feji is tetszett. Remélem, ez is tetszeni fog majd. :-) Puszi Dóry


GG : Hát, neked is húgocskám köszönöm, ám a komidat. Örülök hogy a kedvetekre tettem azzal, hogy visszatértem egy ilyen khm..-s fullos résszel...hát igen... sok szex.. mivel otthon, túl sokan voltak egy fedél alatt... nem nagyon akartak, fültanukat akkor amint épp elmennek.:D Így, itt ahol kettesben lehetnek akár, be kell pótolniuk a szexet.:D  Valahogyan annyira csábított az a gyönyörű tenger, hogy nem tudtam kihagyni, azt hogy ott is egymáséi legyenek, S ahogyan, észrevettem nem is bántátok, hogy így cselekedtem. Meg kóstolnád Robcink, főztjét?! Én, meg már azt hittem, hogy más főztjét szívesebben megkóstolnád. Már ha az a más, tudd főzni..:P hihi. ;) Várj, az olvadozással légyszi addig, amíg oda nem érek egy feltörlővel..XD:-) Nem ér bevetni ám a kiskutya szemeket..mert tudod, hogy nem lehet az ilyen szemeknek ellen állni... mint ahogyan észrevehetted nem is tudtam. :-)/-/  Gigantikom, köszönöm a 19-fejihez írt kommentecskédet. Ti kértétek, hogy siessek a frissel, s át gondolva egy két dolgot, úgy döntöttem hogy sietek a frissel. Már, ha ennyire kértétek.  A visszaemlékezéses résszel, úgy vettem észre hogy az mindenkinek tetszett. Ennek örülök is. S az első találkozás... próbáltam valami olyasmit összehozni, ami igencsak aranyosabb figurábra téve őket. Rob, szőkén nem is lehetne más elképzelve mint cuukkii. Felgyújtani én téged? Ha a nagy ördög megszólal megszólal bennem, akkor a válaszom igen.. ahogyan te engem, én is úgy tégedet lelkem. Köszönöm, a 'narrátor szemszög'-es rész kielemezését is. Hát..megpróbáltam belesűríteni a lényeget, azaz az én szemszögemből.  Remélem, ez a rész is a kedvedre való lesz. Legalábbis a reggeli ébresztő..biztosan..:-) Puszillak húgocskám. 'Dorcs'

Florence Ploody : Köszönöm, neked is a komidat. Örülök, hogy tetszett neked is a visszatérési rész. S nem haragszom amiért, ilyen kis rövidre sikeredett a komid. Nekem az is elég, hogy elmondtad röviden is, de hogy milyen volt számodra a feji. És ezt köszönöm. Remélem, ez a rész is tetszeni fog majd. Puszi Dóry

Ágika : Neked is köszönettel tartozom amiért, megvártad a visszatérésemet eme blogomon. És köszönöm, a komidat is. Örülök, hogy tetszett a 'visszatérési feji'.  Ahogyan, látom neked is mint GG-nek elnyerte a tengerparti-vízes jelenet. Hát, ha két ilyen szerelemmel és vággyal teli pár, minek is fognák magukat vissza, ha mind a ketten akarják azt? Addig, a jó amíg így vélekednek, és viszonozzák egymás érzelmeit..  /-/ Köszönöm, a 19-fejihez írt komidat is. Örülök, hogy neked is tetszett. És, ahogyan az én szemszögemről írtál, hogy az még jobban elnyerte a tetszését, hát ezt örömmel olvastam. Köszönöm. És, igen jól emlékszel. Mert még az első találkozásukról nem is esett szó. Csak annyi, hogy már azóta mióta Robék Krisék szomszédjuk lettek. Attól kezdve ők igazi jó barátok s végül.. egy szerelmes pár lettek. Remélem ez a feji is elnyeri majd valamennyire a tetszését. Puszi Dóry

Nos, nagyon köszönöm a komikat. Én is örülök, hogy így fogadtátok a visszatértemet. Pontos időpontok arról, hogy mikor lesznek frissek... azt nem tudok mondani.. csak is annyit, hogy hetenként kerül csak fel egy új feji. Hogy épp melyik nap, azt nem tudom. De lehet, hogy lesz majd olyan hét, ahol kétszer is lesz majd friss. Legalábbis igyekszem majd. Nos, a *Bahamákon* részt, csak 4 part -osra terveztem... de mivel elszámoltam magam.. így még egy vagy két feji még a Bahamákon zajlott eseményekről fog szólni. Remélem, nem bánjátok.. De utána, a történet hatalmas fordulatokat fog majd venni... hogy milyet... azt majd idővel megtudjátok.  Ja, és az Argentin Tánc-ra rá klikkelve megtekinthetitek azt a bizonyos táncot. Nekem tetszik ez a tánc. A komiknak viszont most is örülnék. Legyetek rosszak! :D Puszpusz Dóry.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszeni fog??? Imádtam! Nagyon tetszik! Főleg a Khm... rész! XD Én már csak ilyen perverz vagyok!!!
    Nagyon-nagyon köszönöm a komikat, amiket írtál nekem... hidd el meg fogom hálálni, és azt is, hogy a díjaim 75%-át tőled kaptam!
    Nagyon szerizlek!
    xoxo
    N.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszett! :D
    Kris nem volt semmi, azzal a reggeli ébresztéssel, sikerült is neki kiűzni vele Rob szemeiből az álmot!!! :D
    Nagyon ott volt, főleg, hogy utána mind ketten így beindultak...:)
    Kíváncsi leszek rá, mit fog szólni Rob Kris ajándékához, és most már az is tuti, hogy Rob sem a pénztárcáját felejtette az ékszerboltban...
    Vajon kik lehetnek a titokzatos színészek???
    Nagyon várom a folytatást!
    Puszillak: Reni :)

    VálaszTörlés
  3. Sziaaaaaaaaa Nővi! :D

    Aztaaaaaa...hát Rob és Kris tényleg nagyon kihasználják, hogy nincs fültanúja a dolgoknak...;) :P Kris nagyon meglepett, hogy milyen kis merénylettel keltette fel Robot :D
    Kíváncsi vagyok, hogy mikor adja oda Kris Robnak az ajándékot és, hogy mit fog hozzá szólni! :)És persze Rob sem a pénztárcájáért ment vissza :D ;)
    Aranyosak, hogy gondoltak a többiekre is! :D
    A végén viszont meglepődtem..hogy az a két színész akiknek a nevét remélem majd megtudjuk, oda ültek melléjük! :o
    És TUDTAM!, hogy Kris fejében megfordul a színészkedés gondolata! :D Kíváncsi vagyok, mikor fogja tényleg elkezdeni ezt az egészet...van egy olyan érzésem, hogy ez a két emberke fog neki segíteni....és Rob??? ő nem indul el ezen a pályán?
    Nagyon wííííííííííííííííííí meg wáááááááááááááááááááááááááá :D xD volt! Mint mindig! :D Várom a kövit!

    Ja és az a tánc....oh te jó ég! *.* annyira de annyira szép volt! :)Jó ötlet volt!
    Puszillak :)
    GG

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó lett.
    Tetszett, ahogy Kris felébresztette Robot, nagyon is.
    Rob jó kis kifogást talált ki, hogy ő is vehessen vmit Krisnek, jó akció volt.
    De kik azok, akikkel összefutottak az étteremben?
    Kíváncsi vagyok, Kris hogy fogja elkezdeni a színészi pályáját.
    Várom a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés
  5. HAli! Ez is nagyon jó lett komolyan. D elenne egy kérdésem. Te én hozzám moért nem írsz???? Így nem hiszem , hogy jóban leszünk... - fejrázzás mosolyogva - na mindegy. Siess a kövivel, ha lehet.
    CUPCUP

    VálaszTörlés