2011. október 2., vasárnap

Ez a két kép lemaradt a végéről! :$

A vízesés patakkal (szerintem, ez a hely gyönyörű ) 



 
Sorry... csak valamiért ezt a két kis képecskét nem engedte, hogy feltegyem a fejezet végére... :$
Nos, köszönöm az előző fejihez kapott "három" komit Rockpassion -nak; Reninek és Ágikának. .Köszönöm lányok. (L).

Rockpassion: Köszönöm, hogy ismét írtál... A J.K. Rowling -os megjegyzésed, nagyon megnevettetett. De köszönöm.. és hogy bennem egy író veszett el... hát ez ellen van egy kis ellenvetésem... de ha te így gondolod, akkor elfogadom, és örülök neki, hogy így véled "Anyám". xD .  Én, is nagyon szépen köszönöm, a komijaidat. :-) xoxo Dóry

Reni: Alias "szívem" , neked is köszönöm, hogy megint írtál. Örülök, hogy tetszett a feji. :) Nos, hogy továbbra is ilyen boldogok lesznek -e?! Hát..hát... erről még egyenlőre nem mondok semmit. Majd, a folytatásban kiderül. Hm... hogy kik is az a két színész ismerős.. nos, annak az ideje is eljön majd... de az még odébb van. De, tippekre azért kíváncsi vagyok. :P  Puszillak Dóry

Ágika: Köszönöm, hogy te is megint megosztottad velem a feji kapcsán a véleményedet. Örülök, hogy neked is tetszett a fejezet. :-) Nos, mint néha ez a nagyis rész is csak úgy hirtelen ötlettől fogva jött... de látom, jó ötlet volt. Hát, valamennyire próbáltam meghitté, vagy romantikusabbá tenni a béküléses részt. :)  Puszi Dóry

Szomorúan, és egyben csalódottan vettem észre, hogy a kommentjeim száma ennyire lecsökkent. De a miértjét nem tudom... talán, nem tetszettek az eddigi fejezetek? Ha, nem tetszettek akkor miért nem írjátok meg, hogy mi nem tetszett benne... mert akkor ezen változtatnák.. vagy változtattam volna... de így nem tudok.
Pedig higgyétek el hogy a ti véleményeitek alapján, tudom és érzem, hogy van értelme folytatnom ezt a törit.
Bevallom már, számtalanszor megfordult a fejemben az az ötlet... hogy nem folytatom tovább...
S ezért, is volt egy részben az amikor, "egy hónapig" nem volt frisselve ez a töri..
De az az egy hónap... elég volt ahhoz, hogy meghozzam azt a döntésemet, hogy lesz ami lesz... de ha már elkezdtem ezt a törit akkor be is fejezem... még ha sokszor ellent is mondok magamnak.


Ezért, is szólok előre... hogy egy hétig bizonyára nem lesz friss.
Hogy miért is?
Nos, kissé lebetegedtem... s ha nem gyógyulok, akkor nincs vita, "kórház". Bár, nem fűzz hozzá a fogam. De lehetséges, azaz több mint valószínű... hogy ez lesz.
Ezért is volt az a múlthéten, hogy egybe írtam/raktam fel nektek a 27 és a 28. fejezetet. Hogy, ne maradjunk le annyira.. mint eddig lemaradtunk.
Más részről  pedig, kell egy kis idő míg helyre tudom rakni magamban a dolgokat.. mert különben, akkor lehetséges, hogy nem fogom tudni folytatni az írást.. s abba kell, hogy hagyjam a blogolást. amit nem szeretnék, ... még... egyenlőre.

Ezért, is kérem a türelmeteket. Hogy, aztán ha minden helyre jön újon erővel tudjam folytatni tovább a történeteim írását.
Elkezdtem, a 30. fejezet írását, s ha a holnapi napon betudom majd fejezni. akkor fel is pakolom majd nektek. De ez még nem biztos.

Nos... csak ennyit akartam közölni veletek... bocsi, hogy az én gondjaimmal és bajaimmal untattalak titeket :$

xoxo:Dóry
Szeretlek titeket! (L)

UI: Ez alatt a bejegyzés alatt, találjátok a 29. fejit. Jó olvasást hozzá.. s ha kérhetlek titeket, komizzatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése