2011. október 7., péntek

Ízelítő!

 Halihó... tudom a chatben, azt írtam, hogy most azaz a mai napon az új fejivel jövök majd... de sajnos, közbe jött egy - és más dolog... ami végett, sajnos nem tudtam befejezni a fejit.. :$  Amiért bocsánat kéréssel tartozom nektek. :( Köszönöm az előző fejikhez kapott komikat. :)  Íme itt egy kis részlet a következő fejiből.... s remélem, hogy holnapra már fel is tudom rakni majd az egész fejezetet. :) Addig, is legyetek "rosszak" !  xD Pusszantás:Dóry

*Egy folytában, azon kattogott az agyam, hogy elmondjam –e neki, hogy mi egy párt alkotunk, vagy még ne?! Hiszen, mi van akkor ha ezzel megijesztem? Amit, pedig kizárólag nagyon, nem szeretnék.
-És, ő ki? –hallottam meg a felém irányuló kérdését.
-Ő...-kezdett bele Jules.
Azonban, én közbe vágtam.
-Én... Rob vagyok. Barátok vagyunk. Szinte testvérek. –feleltem, kissé lehangoltan.
A válaszom, igencsak ledöbbentett mindenkit... ezek szerint nem erre a válaszra számítottak. Amit meg is értek. De az igazat csak nem mondhattam el neki...*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése