2012. január 3., kedd

41. fejezet

*.* Sziasztok. Íme itt is az év első fejezettje. Amely remélem tetszeni fog majd mindenkinek. Az előző fejihez írt kommenteket nagyon szépen köszönöm Szandinak és Rockpassionnak. (L) De, természetesen a pipákat is köszönöm.
Mint ahogyan az izelítőnél is írtam ebben a fejezetben lesz egy kis +18-as rész is. Azaz Rob szemszögéből. Előre is bocsánatot kérek, hogy nem egy csúcs szuper khm..-öt írtam. De bevallom... Rob szemszögéből kicsit nehezebb egy ilyen részt összehozni. :s
Mindenkinek jó olvasást kívánok. 
Üdv:Dóry*.*



(Rob szemszög)

    …Másnap este…

   Elérkezett hát az utolsó Los Angelesben töltött estém. Ez alatt a két nap alatt, azon törtem a fejem, hogy mégis hogyan közöljem azt a hírt Krissel, hogy elmegyek…
   Számtalan variáció zajlott le elmémbe, amelyek közül csak is egyetlen egye tehetek már csak. Még pedig, hogy az utolsó estémet, csak is szerelmemmel fogom eldönteni, még ha ő nem is tud még semmit sem a döntésemről, ahogyan semmit az utazásomról és annak okáról sem.
Bár, szerelmemnek feltűnt a titokzatosságom, de türelemre intve őt, egyelőre tudtam még tartani magam. A szállodáig vezető utón, szomorúan és természetesen fájón gondoltam arra, hogy ez után az éjszaka után, egy jó darabig nem láthatom majd őt, nem érinthetem meg, nem ölelhetem, és nem csókolhatom őt. Fáj, hogy itt kell hagynom őt. De, nem tudom megtenni azt, hogy elszakítsam őt Juleséktól, és a kis Sophie-tól. Tudom, hogy szeret engem. Ez felől semmi kétségem sincs. De, neki most a családjára van szüksége. Ők mellette tudnak lenni nap, mint nap. Ahogyan én nem fogok tudni mellette lenni.
-       Édesem, minden rendben van? –térített vissza a gondolataimból, szerelmem gyönyörű hangja –miközben a balkezét, az enyémre simította-.
-       Igen, persze. Nincs semmi baj. Csak, elmerengtem egy kicsit. –füllentettem.
Utálom és egyben gyűlölőm is magam, amiért ezt teszem vele. Ő nem ezt érdemli.
Megérkezve a szállodába, kiszálltam a kocsimból, majd szerelmem oldalára sietve, tártam ki neki az ajtót. Amit, ő egy apró csókkal köszönt meg.
Szerelmemmel összekulcsoltam az ujjainkat, majd utunkat az épület belsejébe vettük. A recepcióhoz lépve, a nevemet mondván a szoba kulcsait már a tenyeremben tudhattam is.
A liftbe beszállva, Kris mögé álltam, s hátulról átölelve a derekát, helyezkedtünk el a bent lévők mellett. Amikor felértünk a harmadik emeletre ahol a szobánk is volt, kiléptünk a liftből és a szobánk felé vezetettem szerelmemet.
Belépve a szobába, egyből az ajkaira tapadtam. Éreztem rajta, hogy ez a mozdulat kicsit meghökkentette, de azonban ő sem volt rest viszonozni a csókomat…
Egymás ajkait tépve, markoltam bele a fenekébe ezzel egy kisebb nyögést előcsalva belőle. Majd a lábait a derekamra kulcsolva, folytatta tovább a csókunkat. Szerettem volna ezen az estén kicsit figyelmesebb lenni vele, de ő azonban másképp gondolta. S mivel szerettem volna neki megadni mindent, így én sem igazán finomkodtam.
Szerencsémre egy egyszerű elől gombolós ing volt rajta, amit csak simán letéptem róla. Az ajkaim az ajkairól a nyakára vándoroltak. Először csak apró csókokat leheltem pihe – puha bőrére, majd lassan szívogatni kezdtem azt. Amivel csak még több nyögést csaltam ki szerelmemből.Lejjebb haladva a nyakáról a melleire tértem át. Amiket - miután sikerült megszabadítanom a melltartótól-, kezdtem el kényeztetni. Minden egyes szerelmemnek okozott gyönyörért, élvezettel hallgattam a gyönyörű hangját, melyek hol apró sikolyokból állt, avagy amikor a nevemet kiáltsa.
Az ágyhoz közeledve, óvatosan a hátára fektettem őt, majd kigombolva a nadrágját, húztam azt le róla. Azonban mielőtt az utolsó zavaró ruhadarabtól is megszabadíthattam volna őt, hirtelen megfordította a testhelyzetünket. Így ő volt felül, míg én alul.
Miután ő is megszabadított az engem borító ruháktól, vette az ujjai közé merev férfiasságomat.  Először csak lassan mozgatta a kezeit, majd mikor az ajkaival egyaránt űzött a gyönyör felé… a torkomból állatias morgások szakadtak fel. Most is sikerült neki az őrületbe kergetnie az édes kínzásával. Nem akartam még most elsőnek elsülni, de azonban az akarásomnak egy nagy nyögés lett a vége. Amíg én próbáltam visszanyerni a rendes levegővételt, addig ő meleg csókokkal hintette be a mellkasomat.Ám azonban az ajkait követvén, a körmeit is végig szántotta rajtam, egyre jobban felkorbácsolva a vágyaimat. Így hát rögvest fordítottam is a testhelyzetünkön. Egy forró csókban összeforrva, simítottam végig teste minden egyes részén. De, mivel még az utolsó zavaró tényező ruhadarab rajta volt, azt egy nem tetsző morgással le is téptem róla. Az ujjaimat egészen a forróságához vezettem, amin miután végig simítottam egy párszor, az ujjaimat egyre jobban belé fúrtam…
Egyre gyorsabban mozgatva az ujjaimat a forróságában, hamarosan sikerült őt az első csúcsra juttatnom a mai estén. Amíg ő a levegőért kapkodott, addig én az ajkaimmal újra a nyakát míg- a kezeimmel a melleit – vettem birtokba.
Amikor az arcán láttam, hogy valamennyire sikerült visszatérnie a helyes levegővételhez, a férfiasságomat az ő forró nőiességébe helyeztem. Ekkor mind a kettőnkből, egy hangos nyögés szakadt föl. Megcsókolva szerelmemet, kezdtem el lassan mozogni benne. Kris a körmeimet a hátamba vájva, nyomta az ölét még szorosabban az enyémhez, még gyorsabb tempót ingerelve. Amit én boldogan teljesítettem is.
Mielőtt azonban mindkettőnket utolért volna az édes megsemmisülés, egyszerre mondtuk azt egymásnak, hogy:
-       Szeretlek!
Kijjebb húzódva szerelmemből, feküdtem mellé...
Egymást ölelve, hallgattuk a másikat, ahogyan lihegve veszi a levegőt.

(Kris szemszög)

Miközben mindkettőnk lélegzete lenyugodni látszott, azon gondolkodtam, hogy felhozzam –e neki azt a témát. Melyről a tegnapi napon szereztem tudomást.
Még most is alig hiszem el, hogy nekem egy szót se szólt arról, hogy Richard nincs jól. Még is miért nem említette meg? Vajon, ha Claire nem mondja el nekem, hogy mi történt Richarddal, akkor Rob elmondta volna? De, hisz eddig se mondta el. Akkor meg? Tán már nem bízik meg bennem? Vagy mi a szösz?
Muszáj, leszek én előrukkolni ezzel a témával. Mert Rob ha eddig nem hozta fel, akkor eztán se fogja.
-       Rob? –szólítottam meg.
-       Igen, kicsim. Mi a baj? –kérdezte, hátra simítva egy tincsemet.
-       Tegnap Claire-rel beszéltem telefonon. –kezdtem bele. Amint kiejtettem az anyja nevét, éreztem amint hirtelen megdermedt alattam. – Elmondta, hogy apukád nincs jól és… és, hogy neked kell egy ideig átvenned az apukád cégét. S, arra vagyok kíváncsi, hogy nekem erről eddig mért nem szóltál? –egy kicsit feljebb emelkedtem, majd a tekintetemet az arcára emeltem.
Egy ideig csak némán, állta a tekintetemet. Majd kicsusszanva mellőlem, magára húzta a bokszerét és az ablakhoz sétált és a szememben nézve kezdet bele a magyarázatába.
-       Azért mert én, nem akarlak itt hagyni. Nem szeretnék tőled távol lenni. Főleg meg nem most, mikor… mikor a legnagyobb szükséged lenned rám. De ez mellett a szüleimnek is szükségük van rám. Már számtalanszor el akartam neked mondani, de egyszerűen nem ment. Nem tudtam. S, most mégis képes lettem volna téged itt hagyni egy búcsúlevéllel. –az utolsó mondatánál a tekintetét elfordította rólam.
Az addig oké, hogy úgy döntött mégis elutazik New Yorkba, hogy a szülein segíthessen. De az hogy egy rohadt levéllel képes lett volna magamra hagyni, az kiverte nálam a biztosítékot.
-       Mi? Egy búcsúlevelet hagytál volna magad után? Képes lettél volna rá? –emeltem fel a hangomat, pedig nem akartam. Nem akartam vele veszekedni. Pláne meg nem, amikor ki tudja, meddig nem is láthatom majd őt.
Nem felelt, csak fájó tekintettel nézett újra a szemembe…



4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett!
    És eléggé elszomorított ez a fejezet... Rob tényleg otthagyta volna egy levéllel? Búcsú nélkül?? :O
    Kezdenek nagyon össze jönni a dolgok... Szegény Kris remélem bírni fogja! :(
    Siess a kövivel, nagyon várom! :)
    Puszi, Orsy

    VálaszTörlés
  2. Szia csajszi!
    Hát... atyám! Ez a pasi, egy gyáva nyuszi. Bocs, hogy így leszavazom a főhősünket, de most komolyan: képes lett volna egy levéllel kiszúrni Kris szemét? B.meg! Ez nem normális. Én sem vagyok az, de mégsem tudom megérteni az ilyen elmét... :D
    Remélem nem fognak veszekedni! És, hogy minden oké lesz! :*

    Alig várom a kövit! Én nagyon szépen köszönöm a komidat! :* >:D<
    Én is, nagyon-nagyon szeretlek csajszi! :* :X
    Noémi. (Rockpassion)

    VálaszTörlés
  3. Szia babám! Nővike :P

    Először is, úgy váltogatod a blog kinézetét mint más a bugyiját xD :D Csak ámulok és bámulok mikor feljövök és új remekművekkel kápráztatsz el :D Nagyon csinik vagyunk megint :D:D:D <3

    A feji... először is véééégre megint ágytorna! :D :P De az, hogy szex aztán lelép és maga után egy cetlit hagy....ekkora nyulat! hihetetlen! Tuti megkapta volna a magáét, ha velem csinálta volna meg, de hál az égnek Kristennek csicseregtek a madarak, és végül is lebukott... Remélem Kris helyrerakja, és a következő esetleges alkalommal nem akar majd csak úgy elsunnyogni... Roban üzenem xD Egy kapcsolatban élsz és akkor elvileg mindent meg tudtok egymással beszélni! Ne legyenek titkok, mert elkalapállak, ha megbántod Kristent! XD :D
    Na jó ez egy kicsit furára sikerült, de sebaj.... :D:D:P xD Szóval a lényeg Még több happy dolgot, és végre egy jó kis leánykérést és közös béjbit pls *.*
    Nagyon tetszetős volt a feji! :D és azt hiszem ha belegondolok, hogy ezután, hogyan folytatódhatnának a dolgok, akkor nem is baj, hogy Rob így cselekedett! :D
    Na csók cicám :D miáuuuu<3<3
    GG

    VálaszTörlés
  4. *_*Orsy*_*

    Szia.
    Örülök, hogy tetszett a fejezet. Köszönöm, hogy véleményt alkottál számomra. A kérdésedre a választ azt majd a válaszaim után egy kicsit részletesebben is megtudhatod majd.miszerint Rob tényleg otthagyta volna Krist egy levéllel, búcsú nélkül?!
    Puszi:Dóry

    *_*Rockpassion*_*

    Szia csajszikám!
    Köszönöm, hogy ismét olvashattam a véleményedet erről a fejezetemről. Áucs... szegény Robot jól leírtad. :D Nos... nem lehet mindig őt jó színben leírni. ;) Ez az egyik nagy hibája Robnak. Mármint ez a viselkedése.
    A komit, pedig én is nagyon de nagyon szépen köszönöm. Szeri xoXo

    *_*GG*_*

    Szia babukám (húgi)! :D
    Az igaz, hogy sűrűn változtattgatom a blog kinézetét... de igazság szerint az egyik nap még tetszik a másik nap meg már nem. De, örülök annak, hogy neked tetszik. ;)
    Az ágytorna (:P) nem maradhatott ki, egy ilyen jelenet előtt. :D Robnak átadtam az üzenetedet. De, hogy megfogadja -e, vagy sem?! Azt majd a folytatásból kiderül.
    Leánykérés? Kis RobSten béby? Nos... hadd legyen még a meglepetés tárgya. Pláne meg ha lesz is majd?! ;) :D
    Örülök, hogy tetszett a feji is, és Nagyon de nagyon, de nagyon szépen köszönöm a véleményedet ez alkalommal is. :)
    Csók cicamicám! <3333333

    /Lányok, hogy Rob tényleg csak így ennyivel lelépett volna -e?! Nos a válaszom, az hogy amikor ezt a fejezet elkezdtem írni, akkor egészen odáig még erősen azon voltam, hogy igen képes lett volna csak ennyivel lelépni. De, aztán hirtelen a semmiből jött ez a variáció.. amit olvashattatok, mármint, hogy Kris tudomást szerzett arról, hogy mi történt Rob apjával. Ami valamennyivel jobb eredményt is szült. Mint az első variáció. /

    by:Dóry

    VálaszTörlés