2012. január 22., vasárnap

Ízelítő a következő fejezetből! *.*

Hali mindenkinek. 
Íme itt egy kis részlet a következő fejezetből. 



*Az asztalok között lépkedve, a tekintetemmel Kristent kerestem. S meg is találtam. A gesztenyebarna hosszú haja, hullámokban hevert a vállán. Az arcára pillantva, most is ugyanolyan elbűvölően gyönyörűnek láttam, mint mindig. Már majdnem az asztalukhoz értem, amikor hirtelen az arcát felém fordította, s a tekintetünk egybe olvadt.
A tekintetéből áradó érzések, mint a hurrikán úgy ragadtak magukkal. Fájdalmat; szomorúságot; döbbenetet és mintha egy cseppnyi haragot is láttam volna azokban a gyönyörű smaragdzöld szemeiben. De a viszontlátás örömét, és ami a legfontosabb a szerelem jelét azt nem láttam bennük...* 



Az előző fejikhez írt kommenteket, nagyon szépen köszönöm. 


Íme itt is a válaszaim a 43-44-dik fejezetre:

~Rockpassion~
Nagyon szépen köszönöm a kommentedet.:)
Nos, hát igen sejteni lehetett hogy mi is lesz a kimenetele.  Hát, lehetséges hogy arra még várnotok kel amíg Kris és Rob újra együtt lesznek. Ezzel még nem szeretnék elárulni semmit. De hamarosan, ami nem is olyan soká lesz, kiderül. ;)
Örülök neki, hogy tetszik az új design. Azt hiszem egy darabig biztosan így marad majd.
Hát... én nem tudom... vagyis nem hiszem már hogy 'oly' sokat lehetne még kihozni ebből a történetből. :$ Természetesen lehet, hogy lehetne. De.... de... majd elválik, hogy meddig. Abban biztos vagyok, hogy már nem sok van a történetből. :$
Xoxo
~Dóry~

~Orsy~
Neked is nagyon szépen köszönöm a véleményedet.:)
Örülök, hogy tetszett a "dupla fejezet". Bár, lehetett volna hosszabb is... amihez volt is ötletem.. csak épp levezetni nem tudtam. :$
Upsz... akkor azt hiszem óvatosan át kell hogy gondoljam... mit is írok. Mert még a végén, tényleg seggbe fogsz avagy fogtok billenteni. :D
Az hogy mi fog történni az étteremben, a kövi részből majd kiderül. ;) A frissel pedig igyekszem.
Puszi
~Dóry~

~GG~
Húgocskám, ám neked is nagyon szépen köszönöm, hogy most is véleményt alkottál nekem.:)
Aj... hogy én mennyire imádom azt a sejtő kis buksidat. :)
Nos... igazság szerint elsőnek a twilight forgatásáról gondolkoztam, de aztán elvetettem. Mert ugyebár Alice-t csak is Ashleynk játszhatná el. Ahogyan Emmettet Kel. S Roset pedig Nikki. S így mivel Ash nincs már, nem is lenne jó ez a twilight töri. 
Majd aztán valamelyik nap, épp a DVD lemezeket pakolgattam amikor is, megtaláltam a Remember Me-t. S így jött az az ötlet, hogy eme film kapcsán találkozzanak újra. :)
Azonban, hogy a forgatásokról lesz -e majd részletesebb beszámoló, nos nem ígérhetek semmit. De törekedni fogok arra, hogy azért a kellemes pillanatokat belesűrítsem majd a fejezetekbe.  ;)
Hogy lesznek -e valakijük a galambocskáinknak, azt még átgondolom. :D
S becézgetni szabad. Pláne meg neked, húgi! :P
Csókollak<33333
~Dóry~

Amint sikeresen betudom majd fejezni a fejit, azt akkor majd fel is teszem. Addig is legyetek rosszak. :D

by: Dóry

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése