2012. január 21., szombat

Új Story!

Helló - helló!


Ismét jelentkezem most, igaz nem frissel avagy ízelítővel. De igazság szerint, még egyáltalán nem tudtam belefogni a következő fejezetbe. :S Ma már nem is fogok bele, de holnap, ha géphez jutok akkor neki kezdek a fejezet megírásának. 
Most amiért jelentkezem az, az, hogy mint köztudott, a jobb felső sarokban lett egy szavazás kirakva. Miszerint, ha ennek a történetnek vége lesz, szeretnétek -e tőlem egy másik RS történetet olvasni? - S eddig 45. szavazott kaptam. Amiből 44-en szeretnétek, s 1. személy pedig nem, szeretne tőlem egy másik RobStenes tőrit olvasni. Nos, bár még 9-10 nap van hátra a szavazatból, de mivel a többség az igenre szavazott, így az oldalát már megcsináltam. Ahova írtam is egy kis bevezetőt. Akit érdekel az kukkantson be. A történet címére kattintva oda is találtok. 



Egyenlőre csak ennyit szerettem volna most jelenleg közölni. Amint kész leszek a friss fejezettel, akkor majd jelentkezem. :) Addig is aki még nem olvasta a 43-44. fejezetet, az lejjebb tekerve el is olvashassa.
Mindenkinek kellemes estét, és hétvégét. 

ღ Devil 
alias: ~Dóry~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése