2012. január 31., kedd

Díjak! ღღღ

Sziasztok!
Tudom, sokaknak nem nagy ügy, de én mégis örülök neki. Márpedig annak, hogy kaptam két díjat! (Amit igazság szerint én már, a tavalyi évben már kaptam.) De mégis borzasztóan hálás vagyok, Macy Morrow-nak, amiért gondolt rám! :)





Szabályok!

1.Tedd ki a képet a blogodra!
2.Köszönd meg annak,akitől a díjat kaptad!
3.Írj le magadról 6 dolgot!
4.Küld tovább 5 blog írónak,linkkel együtt!
5.Hagyj megjegyzést a blogjukon!

1.
Teljesítve!
2.
Teljesítve!
3.
Mivel én már egyszer átestem ezen, így most nem írnék semmit se magamról. (Már korábban leírtam magamról, néhány dolgot!)

4. 
    1; Kim
    2; Rockpassion
    3; Nina Law
    4;  Beus White
   5; adadel
   (6;) Vanity Destiny


5.
Teljesítve!


Mára, csak ennyivel jelentkeztem. De, a friss hamarosan jön. Legalábbis még ezen a héten, biztos! ;) Aki még nem olvasta volna a 45-dik fejezetet, az lejjebb tekerve elolvashatja!


by: Dóry
alias: ღ Devil 

4 megjegyzés: