2012. január 2., hétfő

Ízelítő a következő fejezetből! *.*

*Megérkezve a szállodába, kiszálltam a kocsimból, majd szerelmem oldalára sietve, tártam ki neki az ajtót. Amit, ő egy apró csókkal köszönt meg.
Szerelmemmel összekulcsoltam az ujjainkat, majd utunkat az épület belsejébe vettük. A recepcióhoz lépve, a nevemet mondván a szoba kulcsait már a tenyeremben tudhattam is.
A liftbe beszállva, Kris mögé álltam, s hátulról átölelve a derekát, helyezkedtünk el a bent lévők mellett. Amikor felértünk a harmadik emeletre ahol a szobánk is volt, kiléptünk a liftből és a szobánk felé vezetettem szerelmemet.
Belépve a szobába, egyből az ajkaira tapadtam. Éreztem rajta, hogy ez a mozdulat kicsit meghökkentette, de azonban ő sem volt rest viszonozni a csókomat.*

*.* Köszöntök mindenkit ebben a 2012-es évben is ezen az oldalon. Remélem mindenkinek jól telt a tavalyi év utolsó napja. :) Egy kis ízelítővel tudtam, most ezen a napon szolgálni nektek. Szerdán, legkésőbb csütörtökön már egészében olvashatjátok a fejezet. Kicsit hosszabb kiadásban, mint az előzőt. ;) S számíthattok majd egy kis +18-as résszel is ebben a fejiben. ;) Addig is legyetek "Rosszak".
by:Dóry*.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése