2011. március 6., vasárnap

6. fejezet

Sorry a késésért! És köszönöm a komikat is. Remélem most is fogok legalább 5 komit kapni. Ugyanis  amíg nem növelem meg a komihatárokat, addig  is 5 komi után jön a friss. 

(Kristen szemszög)

Mikor leértem a lépcsőn Rob-ba ütköztem. Szerencsére gyorsan eltudott kapni, különben megint elestem volna. De amikor megéreztem a kezét a fedetlen hátamon egy jól eső borzongás futott végig rajtam. Amit észrevehetett, mert elmosolyodott. Még mindig a karjaiban fogott, mikor egyszer csak közeledni kezdett az ajka az én ajkam felé.... 

...de mielőtt összeért volna az ajkunk, megcsörrent a mobilom. Gondolatban melegebb éghajlatra küldtem volna azt a személyt aki megzavart minket. Közben pedig hálát is adtam az égnek, hogy megszólalt a telefonom. Lehet, hogyha megcsókoltuk volna egymást, utána megbántuk volna. Kitudja?! Kibújtam Rob ölelő karjai közül, és benyomtam a hívásfogadó gombot.
-Haló?-szóltam bele.
-Kris, Kristen. Én vagyok az Ashley.-szólt bele barátném, zokogva.
-Mi történt?-kérdeztem.
-Kellan.
-Mi történt Kellannal?
-Meg...megcsalt.-válaszolta.
-Hogy az a...szemét vadbarom....hol vagy most?
Kérdeztem, de csak azt hallottam, hogy sír.
-Ash szívem. Mond, hol vagy most?
-Itt Los Angelesben. A reptéren.
-Oké. Azonnal oda megyek. Ne csinálj semmi őrültséget. Értetted?
-Kérlek siess.
-Máris ott vagyok. El ne mozdulj onnan.-utasítottam.
-Siess.-majd kinyomta a készüléket.
Nem törődve Rob kérdő tekintetével, felszaladtam a szobámba, ahol kivettem a szekrényből egy csőszárú farmert és egy pólót. Bementem a fürdőbe, és gyorsan átöltöztem. Kifele jövet lófarokba kötöttem a hajam, közben pedig belebújtam a converse cipőmbe. Majd a cigit és a mobilt belecsúsztattam a zsebembe, és lefelé száguldottam a lépcsőn. Azt asztalról felkaptam a kocsikulcsot, és a garázs felé vettem volna az utat, ha Rob nem ránt vissza a karomnál fogva.
-Kris, mi történt?-kérdezte.
-Most nincs időm a magyarázkodásra, sietnem kell. Kérlek engedj el.-kérte.
-Akkor azt áruld el, hogy hova készülsz?-engedte el a karom.
-A reptérre.
-Veled megyek. Add ide a kulcsot, majd én vezetek.
Odaadtam a kulcsot, és már indítottunk is a reptérre. Közben Camék hívtak, hogy hol vagyok már ilyen sokáig. Csak annyit mondtam nekik, hogy majd otthon mindent elmesélek. De ők attól csak érezzék jól magukat. Egész úton azon aggódtam, hogy ne csináljon semmi meg gondolatlanságot Ashley. Mert ha igen, akkor én kinyúvasztom azt a benga állatot...Időközben megérkeztünk a reptérre. Amint Rob leparkolt, rögvest kipattantam a kocsiból, és száguldottam is befele. Hosszú keresgélés után egy bárféleségnél találtam rá három férfi társaságában. Utat vágva, odasiettem hozzá és megöleltem.
-Uram atyám. Hogy nézel ki?
-Kristen, hát végre ide értél.
-Te részeg vagy.-jelentettem ki.
-Csak egy kicsit.-válaszolta nevetve.
-Ja, azért nem bírsz megállni a lábadon.-morogtam rá.
-De hogy is nem. Nézd csak.-mondta, majd kiszabadította magát a kezeim közül és elindult volna, hogyha nem akad össze a két lába. Rob  még épp időbe kapott utána, különben arc közelből is megismerkedhetett volna a talajjal. 
-Hé szépfiú! Milyen helyes kis pofikád van. És még jó kondiban is vagy.-fogta meg Rob bicepszét.-Ashley vagyok. És benned kit tisztelhetek Mr. helyes pofi?
-Vigyük haza.-szóltam Robnak.
Majd felkaroltunk barátnőmet és beültünk a kocsiba. Én hátra ültem Ashez, akit elnyomott az álom a vállamon. Amikor hazaértünk, Rob kisegítette Ashleyt a kocsiból, és az ölébe fogva vitte be a házba egyenesen a szobámba. Lefektette az ágyra, és én pedig levettem róla a cipőit, és a dzsekiét, majd betakargattam. Ashley oldalra fordult közben pedig álmában megszólalt.:
*-Anya nekem is kell, egy olyan szerszám amilyen Philnek is van a lába között. Ugye én is kapok mjad olyat?*
Robbal befogva a szánkat, szaladtunk ki az udvarra. Mikor kiértünk az udvarra elkezdtünk nevetni. A földön feküdve, nyugodtunk le.
-Nem semmi egy barátnőd van.-mondta nevetve Rob.
-Tudom.-nevettem vele együtt.
Mikor a nevetésünk lecsíllapodott, rágyújtottunk.Mondtam neki, hogy nyugodtan megyen el bulizni a többiek után, de nem ment.
-Sajnálom.-mondtam.
-Mit sajnálsz?-kérdezte.
-Azt, hogy elrontottam az estédet.
-Ne sajnáld. Amúgy is jót mulattam a barátnődön.-nevetett fel ismét. 
Mire belebokszoltam az oldalába.
-Hé! ez fájt.-nyúlt az oldalához.
-Bocs, de nem kéne így szórakoznod a barátnőmön, amikor maga alatt van.-szomorodtam el.
-Bocsi, de valld be, hogy vicces volt a viselkedése. Mindig így pasizik, és így beszél álmában?
-Tény, hogy vicces volt.-itt elmosolyodtam-de nem így szokott bepasizni, és még soha nem hallottam, hogy beszél álmában.
Még egy ideig nevetgéltünk ezen, majd egy jó éj arcon puszival, mentünk a szobánkba. Rob a saját szobájába, míg én a saját szobámba. Egy gyors zuhany után befeküdtem a barátnőm mellé, akit arrébb kellett, hogy lökdössek.
-Na, hagyjál mááár!-nyögte álmában majd aludt tovább. 
Mosolyomat vissza fojtva szenderedtem álomba...


UI: Tudom, hogy most sokan arra vártak, hogy elcsattanjon köztük az első csók...de én úgy döntöttem, hogy nem adom ezt olyan könnyen. :) De elárulom, hogy hamarosan eljön majd az a feji, amelyikben elcsattan az első csók. :) Tehát komikra fel! Pusszantás!!!!:Dóry

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Juhúúúúú :D
    Szegény Ashley :S szar neki. Hülye Kellan xd
    Gondolom az első csók nem fog sokáig fajulni...
    Nagyon jó volt! És lyan vicces volt amit Ash motyogott álmában xd
    Siess!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Hú!Így húzni az agyunkat!Aranyos volt Ashley!Meg Rob is,ahogy rögtön ment Krisszel!Hoppá!Valamiről lemaradtam?Rob Kriséknél lakik?Vagy Robnak is van náluk szobája?Eddig mindig Krisszel aludt!Jó,most Ash miatt nem!

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Sajnálom szegény Ashleyt.Szakadjon meg Kellan..Egy ilyen pasi aki megcsalja a bnőjét..nem illik semmijen nő sem hozzá mert ha van bnője akkor egy másik csajjal megcsalja és aztán azt is és utána láncban megy tovább!!
    Nagyon várom h mikor és milyen körülmények között fog elcsttani köztük az első csók és lesz-e következménye vagy folytatása:D
    Várom a kövit!SIESS vele:D

    VálaszTörlés
  4. Szegény Ash jól kibukott!!Én azért még remélem Kel mégsem csalta meg,csak Ashley volt féltékeny,és Kellan utánamegy szerelmének!Rob igazi úriember volt!Kris és Rob nagyon aranyosak voltak,ahogy nem bírták tovább,és kibukott belőlük a nevetés!
    Kérlek gyorsan folytasd!

    VálaszTörlés
  5. jó lett
    rem nem kell túl sokat várni az első csókra

    VálaszTörlés