2011. március 13., vasárnap

8. fejezet

Elsőnek is kezdeném avval, hogy köszönöm szépen a komikat, és köszönöm a jó kívánságokat. :) Igaz mára már egy kicsivel jobban vagyok. És éppen ennek örömére hoztam nektek a következő fejezetet.  Folytatnám azzal, hogy a kérdésetekre válaszolok. 
1. Kérdés : .Kíváncsi leszek,melyikük fog előbb lépni...? ( Ez volt Zeno első kérdése a 4. fejezetnél.)
   A válasz: Természetesen Rob fog előbb lépni. :)
2. Kérdés:  Kíváncsi lennék,Rob-nak korában is tetszett már Kris,vagy a Sindy, Nina kapcsolatoknál döbbent rá,igazán Kris iránt ő mélyebben érez? Érzékeli Kris vonzalmát? 
  A válasz: Korábban is tetszett Rob-nak Kris. De nem a Sindy/Nina kapcsolatoknál döbbent rá arra, hogy mélyebb érzelmeket táplál Kristen iránt, ha nem még korábban. És  viszont vonzódik hozzá. :)
3. Kérdés: Rob Kriséknél lakik?Vagy Robnak is van náluk szobája? ( Zeno második kérdése a 6. fejezetnél.)
 A válasz: Igen Robnak is van külön szobájuk Kriséknél. Ugyanis amúgy Rob a szomszédjukban lakik, de mivel a szülei folyton utazgatnak, így Rob Kristenéknél van olyankor mikor a szülei távol vannak. Vagyis mondhatni Rob második otthona Kristenék háza. 
Gabica most a komid olvasása után kapcsoltam, hogy miért is guvadt ki majdnem a szemed.:P Amúgy igazából egy Gaby Espino nevű színésznőről formáltam a Gabit. Ugyanis valahogy őt egyes szerepeiben amit láttam, ellenszenvesnek tűnt. Szinte utáltam. Ezért is gondoltam azt, hogy ez a szerep rá illik. De megvigasztallak, hogy téged nem utállak. :) Remélem, amilyen sorsot neki szánok az neked nem lesz rossz,:D
Na akkor még csak annyit. Hogy tudom már írtam azt hogy, ha bármi kérdésetek van, vagy valami más a törivel kapcsolatosan akkor csak írjátok meg. És én pedig szívesen teljesítem a kéréseteket, vagy éppen válaszolok a kérdéseitekre. :) 

( Kristen szemszög )

Miközben Robbal egész reggeli idő alatt hülyéskedtünk, megjelent az ajtóban Ashley komás fejjel.
-Jó reggelt! Kris van valami fejfájásról gyógyszered?-kérdezte.
-Neked is jó reggelt.-hangzott el egy köszönés, tőlem és Robtól is.-De, van. Foglalj helyet.
-Ashley Greene. Kisten barátnője.-mutatkozott be Robnak ismét. 
-Robert Pattinson a szomszéd. És örvendek az újabb találkozásnak.-mosolyodott el Rob.
De mikor Rob kimondta, hogy örül az újabb találkozásunknak, szegény Ashley döbbenetében kiköpte a vizet amit elé raktam.
-Tessék?-tette fel a kérdést.
Mire mi Robbal el nevettük magunkat. Eszembe jutott amikor álmában megszólalt. De úgy láttam, hogy Robnak is ugyan az jutott az eszébe, mert hangos röhögésbe törtünk ki. Mire Cam, és Chris kómás fejjel léptek be a konyhába. Kérdő tekintetekkel figyeltek minket, miközben Robbal már a földön fetrengve szakadtunk a nevetéstől.

( Ashley szemszög )

Nem értettem, hogy Kristen és a szomszédfiú Robert, mért kezdtek el azon nevetni, hogy feltettem az a kérdést, hogy :Tessék?! Majd megjelent két srác a konyhában, akikre hát mit is mondjak?! Nagyon helyesen néznek ki. De persze nem úgy mint az én Kellan mackóm. De mielőtt elmerenghettem volna a gondolataimban megszólt az egyik srác.
-Ezekbe meg mi ütött?
-Nem tudom. Csak annyit kérdeztem tőlük, hogy Tessék, majd kitört belőlük a nevetés.-feleltem.
-Amúgy Cameron Stewart vagyok. Kristen bátyja.-mutatkozott be.
-Ashley Greene. Kris barátnője.-mutatkoztam be én is.
-Én meg Christopher Stewart Kristen másik bátyja.
Lassan megnyugodni látszottak Kristenék, ugyanis már visszaültek a székre és befejezték  a nevetést.
-Srácok minden oké nálatok?-kérdezte meg Cameron.
-Persze.-felelték egyszerre.
-Oké. Akkor elmondanátok, hogy mi volt ilyen vicces?-kérdeztem meg tőlük.
-Szerintem nem akarod most megtudni.-mondta Kristen.
-Szerintem meg igen.-mondtam.
-Rendben. De én előre szóltam. Szóval, tegnap mikor kimentünk érted a reptérre Robbal. Vitatkozni kezdtünk, hogy alig bírsz menni. Mert annyira berúgtál! Majd elakartál indulni egyedül, de összeakadt a lábad, és szerencsére Rob még éppen hogy utánad tudott kapni. Ekkor te azt mondtad, hogy : *  -Hé szépfiú! Milyen helyes kis pofikád van. És még jó kondiban is vagy.-itt megfogtad a bicepszét is, hogy megbizonyosodj az igazadról- Ashley vagyok. És benned kit tisztelhetek Mr. helyes pofi?! *...Mondtam Robnak, hogy hozzunk haza. Haza hoztunk, Rob  letett az ágyra, én pedig levettem rólad a cipődet, és a dzsekidet. Majd oldalra fordultál és álmodban beszéltél. Azt mondtad, hogy : *-Anya nekem is kell, egy olyan szerszám amilyen Philnek is van a lába között. Ugye én is kapok majd olyat?*.-fejezte be.
Ismét elkezdtek röhögni Robbal, de most csatlakoztak hozzájuk Kris bátyai is. Miközben végig elemeztem magamban a szavait. Velük együtt nevettem én is...
Alapjából véve elég jól telt a reggelünk. Jobban megismertem Kris tesóit, és a szomszéd fiút Robot, akiről kiderült hogy Kriséknél lakik. Ugyanis a szülei elég sokat vannak távol, így Robnak külön saját szobája van itt. 
Majd szóltam Krisnek, hogy szeretnék venni egy forró zuhanyt. A bőröndből egy fehér shortot, egy fehér toppot, és fehér színű fehérneműt. Kris adott egy törölközött, majd mondta, hogy tusfürdőt és sampont a fürdőben találok....
Miután végeztem a zuhanyzással, és az öltözködéssel a hajamat kifésültem, majd lófarokba kötöttem. Aztán Kris segítségével kipakoltam a bőröndökből, majd elmentünk sétálni. Kifaggatott hogy, mi is történt velem és Kellannal...


( Kristen szemszög )


Nem is tudom, hogy mikor nevettem utoljára ennyit. Lehet, hogy még is van abban valami, amit Kellan mondott. Mi van, ha igazat mond?! És mi van, ha Gaby csak azért csinálta ezt az egészet, hogy megszerezze magának Kellant. Hiszen kitelik tőle. Ismerem Kel-t. És tudom, hogy nem tudná ezt tenni Ahleyvel. Ezt fel is vetettem Ashleynek. De ő hallani sem akart róla. Se az egész ügyről sem pedig Kellanról. De én az biztos, hogy addig nem nyugszom amíg ki nem derítem az igazságot. 
Mikor hazaértünk, Ashley a vacsora után, felment aludni. Eközben Kellan felhívott. 
-Igen.-szóltam bele a telefonba.
-Kristen, én vagy az Kellan.
Ki mentem az udvarra, hogy Ashley véletlenül se hallja meg, hogy kivel beszélek.
-Még is hogy tehetted ezt vele?-kérdeztem.
-Esküszöm, Kris. Hogy köztem és Gaby közt nem történt semmi. Gaby elakart csábítani, de én nem engedtem a csábításának, ugyanis én nekem van barátnőm akit nagyon szeretek. Soha nem tudnám megcsalni.
-Sejtettem, hogy Gaby szétakar majd benneteket választani. Hát most sikerült is neki.-morogtam bele a telefonba mérgesen.
-Igen sikerült neki. De visszaakarom kapni őt Kristen. Ide repültem Los Angelesbe. Megszálltam az egyik hotelben. Kérlek segíts nekem, hogy vissza kapjam őt.-kért meg.
-Rendben segítek neked. Megteszek mindent, hogy ti újra egy párt alkotjatok majd.
-Köszönöm. 
-Nincs mit.
-Nem találkozhatnánk holnap?
-De találkozhatunk.
Megadta a pontos címet, a hotel címének.
-Akkor holnap ott találkozunk.-mondtam.-Szia.-majd kinyomtam a telefont.
-Kivel találkozol te holnap?-kérdezte...


UI: Ha meg lesz az 5 komi. Akkor majd az 5 komi után hozom majd a következő fejit. Pusszantás:Dóry(L)

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Uh, nem csodálom, én is majd' leestem a székről! xD
    Sztem Rob ment hozzá oda a végééén, ugyeee..?
    Siess!
    Puszi
    első

    VálaszTörlés
  2. szia Dory nagyon jó lett.Én nekem kedvenc színészem Gaby Espino és ezzel egy kisit vitatkoznék h ellenszenves az Ördögikörben meg a Bosszú álarcában is nagyon jol alakított bár nem tudom miek filmeit láttad.Nagyon várom a folytatást és bocsi h nem annyira a törihez írtam komit pusz Viky

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Köszi a válaszokat!Ez a Kris-Rob páros nagyon aranyos!Egy hullámhosszon van a humoruk!Akkor most jön a Kellan-Kris féle: Ash meggyőzése?Remélem Rob az a végén,és a féltékenysége leküzdése után ő is besegít...

    VálaszTörlés
  4. Hellóka! :D

    Köszönöm, hogy engem nem utálsz! :D <3 Kíváncsian várom, hogy mit tervezel ezzel a nőszeméllyel tenni! :D
    Rob és Kris annyira de annyira összeillenek! még a humoruk is...XD :D Rob tuti féltékenykedni fog, de ha leküzdi a féltékenységét beszáll a "győzzük meg Ash-t és szerezzük vissza Kellan macinak" programba! :D XD
    Izgatottan várom a folytatást! :D
    Puszika <3:D

    VálaszTörlés
  5. Rob és Kris mekkora volt már,hogy nem bírták abbahagyni a nevetést!Kel nagyon aranyos,jött visszahódítani a szerelmét,és a nagy macinak Kris segítsége kell!Érdekes lesz!Siess kérlek,kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés