2011. március 18., péntek

9. fejezet

1. Kérdés: Sztem Rob ment hozzá oda a végééén, ugyeee..? ( Cukorkaa  kérdése )
    Válasz: A mostani fejezetben kiderül ...:P :)
2. Kérdés:  Én nekem kedvenc színészem Gaby Espino és ezzel egy kisit vitatkoznék h ellenszenves az Ördögikörben meg a Bosszú álarcában is nagyon jol alakított bár nem tudom miek filmeit láttad.?
   Válasz: Én Gaby Esponinonak a Szerelmesek című filmjét, meg volt még egy másik is, annak a címére már nem emlékszem, és hát ebben a két filmben nekem ellenszenves volt...:) De szerintem se vitatkozzunk ezen. :) Nekem, nem a kedvencem...De ez lényegtelen. :) ( Viky  kérdése )
3. Kérdés: Akkor most jön a Kellan-Kris féle: Ash meggyőzése? ( Zeno kérdése )
    Válasz: Igen. :)
Viky szívesen a válaszokat.:)
A múltkori fejeinél elírtam azt, hogy kedden veszik le a gipszet a kezemről. Ugyanis szerdát akartam írni. Nem tudom miért éppen a keddet írtam. $ :) Ugyanis tegnap azaz 03.16.-án vették le a gipszet. :) Ezért nem is volt tegnap friss.:) Na, itt a kövi feji. Ja, és köszönöm a komikat! :)

( Kris szemszög )

-Kivel találkozol te holnap?-kérdezte...
...kérdezte Rob a hátam mögül. Mire ijedten felsikkantottam. 
-Rob.-kaptam a szívemhez.
-Bocs,nem akartalak megijeszteni. Akkor kivel találkozol holnap?-kérdezte ismét.
Hm...elmondjam? Vagy ne mondjam el neki? Még is mért ne mondjam el neki?! Hiszen, nem a pasim. Bár az lenne. hm...
-Kris, hahó?-legyezgette az egyik kezét a szemem előtt.
Megráztam a fejem. Mégis miket gondolok én.
-Hm..ja, öm...Kellannal. Tudod, az aki végett Ashley ide repült.-nyögtem ki.
-És, mit akart tőled ez a Kellan?-kérdezte féltékenyen. 
*Féltékenyen? Á...Kristen már képzelődsz is.!*
Elmeséltem neki, hogy Kellan mért hívott fel engem, és hogy mit szeretne. Meséltem neki,arról az időszakról amikor én összejöttem Kevinnel, Gaby közénk is bekavart még az elején. De szerencsére én már ismertem eléggé ahhoz, hogy tudjam csak szét akart választani minket. Habár nem járt sikerrel egyik akciójával sem. De most elérte azt amit akart Ashley szakított Kellannal. 
Hiába, azt mondogassa Ash, hogy nem akar róla tudni semmit. Közben majd szétveti az ideg, hogy mi lehet vele. 
És, én mivel imádom Ash-t, és Kellant is, ezért amiben csak tudok segíteni Kellannak segítek. Hiszen, ők mindig is egy tökéletes párt alkottak. A nagy böhöm mackó, és a kis törpe. Nem tudom miért, de először Rob tiltakozni kezdett, hogy szerinte nem lenne jó ötlet, ha bele avatkoznék Ashley életébe. De én nem foglalkozva vele, kiálltam az igazamért, hogy mégpedig beleavatkozom. Ugyan is az egyik legeslegjobb barátnőm párkapcsolata van veszélyben. Nem hagyhatom, hogy tovább szenvedjen a szerelme hiányától. Ahogy ezt a mondatomat végig elemezte, beláthatta, hogy mégis csak igazam van. 
De addig addig erősködött, míg bele nem egyeztem abba, hogy ő is ott legyen velem, amikor Kellel találkozom....
Az éjszaka megint vele aludtam. Másnap délelőtt én és Rob egy fontos dologra hivatkozva hagytuk el a házat. 11 óra előtt öt perccel érkeztünk meg a hotelbe. Helyet foglaltunk az egyik kanapén, és vártuk hogy megérkezzen Kell.
Pár percen belül meg is érkezett. Amint meglátott, egyből hozzám szaladt és a karjaiba vett.
-Kris, de jó újra látni téged. Köszönöm, hogy eljöttél.-mondta miközben letett.
-Kell. Téged is jó újra látni.-mondtam az igazat.-Hadd mutassam be neked, Robot.
-Kellan Lutz. Örvendek.-nyújtotta a kezét Robnak.
-Robert Pattinson. Úgy szintén.-fogadta el a kézfogást.
Majd, átmentünk az ebédlői részlegbe, ahol helyet foglaltunk, és Kellan innivalóval üdvözölt minket. De mivel kocsival jöttünk, és még korán is volt az alkoholhoz, így csak narancslevet ittunk. Közben azt ötlöttük ki, hogy mivel, lesz egy jótékonysági bál itt ebben a hotelben, ahova Kellan is hivatalos, hiszen az apjáé ez a hotel is. Ezért ő meghívott bennünket. Ashleyt könnyen rá lehet venni egy ilyen bálokra. Külön le foglaltatott nekünk 5 szobát, hogy majd pihenni tudjunk a bál után. Az egyik szobát, ami majd Ashleynek a nevére lesz lefoglalva, teljesen romantikus hangulatba lesz majd varázsolva. Remélem jól fog sikeredni a tervünk. 
Miután lerendeztük, a szombati báli dolgokat, elköszöntünk Kelltől, és haza felé vettük az irányt.
Otthon elújságoltuk, hogy szombaton egy jótékonysági bálra vagyunk hivatalosak. Ashley, Mary és anya teljesen bepörögtek...
Másnap Ashley Maryvel és anyával elráncigáltak egy ruhaszalonba. Az egyik ruhaszalonból a másikba rohantunk. Ugyanis nem találtunk olyan ruhát ami nekem is elnyerte volna a tetszésemet. Hosszú keresgélés után, végül rátaláltunk az én csodálatosan gyönyörű szép ruhámra. Amint megláttam egyből beleszerettem. Ettől a ruhától anyáék is csak ámultak-bámultak. Rögtön ki is fizettünk. Mivel, az ő ruhájukat hamarabb megtaláltuk, így az én ruha és cipő vásárlásom után, végre hazatértünk. A ruháinkat jó óvatosan, és alaposan eldugtuk a fiúk elől, hogy még véletlenül se lássák meg, a bál napjáig....


( Pár nappal később....)


A bál napja hamarosan eljött. Már kora délelőtt Ashley csak pörgött egy folytában. Ahogyan anya és Mary is. Ugyan is Mary is nálunk töltötte az estét. Az én drága Chris bátyámmal. Pontosabban két hete hogy összejöttek. Aminek én nagyon is örülök.  Remélem hamarosan Cam is talál valakit magának. És remélem, hogy a mai este után Ashley és Kellan újra egy párt fognak majd alakítani.
Időközben a lányok végeztek a hajammal is. De hogy milyen lett a hajam, nem engedték hogy megnézzem. Azt mondták, csak akkor nézhetem meg magam a tükörbe, ha fel vettem a ruhát és...ha mind annyian készek leszünk. Szerencsére a fiúknak nem volt olyan sok gondjuk-bajuk az öltözködéssel mint nekünk lányoknak. Anya volt az aki hamarabb készen lett. Mikor megláttam anyát, alig akartam elhinni, hogy ő egyáltalán az én anyám. Hihetetlenül szép volt. Ahogyan Ashley és Mary is mikor készek lettek. Utoljára maradtam én. Nagy nehezen sikerült nekem is elkészülnöm. De mikor belenéztem a tükörben, nem hittem a szememnek. Ez lehetetlen, hogy ez a szépség én lennék.
-Ez lehetetlen, hogy én vagyok.-szólaltam meg.
-Pedig tényleg te vagy az kincsem. Csoda szép vagy.-mosolygott rám anya.
-Te leszel a leges legszebb csaj és nő a bálon Kris.-mondta szintén mosolyogva Ashley, és Mary.
-Köszönöm. Ti is csodásan festetek.-öleltem meg őket.
-Na, akkor menjünk. Mert a fiúk igen csak tűkön ülnek már.-utasított bennünket anya.
Nagy levegőt véve, indultunk le a lépcsőn. Először anya ért le, majd őt követte Mary aki Chris ölelésébe bújt, őt követte Ashley, és végül én. De mikor leértem, Chris és Cameron elismerően füttyentettek.
-Húgi? Te vagy az?-kérdezték döbbenten.
-Azt hiszem, igen én.-mosolyogtam.
-Gyönyörű vagy.-mondták mind a ketten, közben egy egy ölelésben részesítettek.
Amit viszonoztam én is.
-Tik, is nagyon jól néztek ki srácok.-mondtam.
Majd mindannyian kimentek a kocsikhoz, csak ketten maradtunk bent Robbal még a házban. Alaposan végigmértem, és hát, eszméletlenül jól nézett ki. Ez a fekete szmoking teljesen férfiasabbá tette. A haja mind mindig, kócosan állt. 
-Egyszerűen káprázatosan gyönyörű vagy.-törte meg a csendet Rob.
-Köszönöm.-mondtam.-Te is igazán jól nézel ki.
Amint kiejtettem a számon, hogy milyen jól is néz ki, zavaromban lesütöttem a szemem. Majd közelebb lépett. Két ujjával állam alá nyúlt és felemelte fejem. Egyre közelebb kezdett hajolni.....
Kristen ruhája "csak feketében "
Ashley " ruhája "

Mary ruhája

Jules ruhája
Fiúk ruhája

UI: A komi határ most 10. Ha meglesz a 10 komi, de ha több se baj. Akkor jön majd a 10 feji+ egy meglepetés. :) Pusszantás<3
Dóry(L)

12 megjegyzés:

  1. szia!
    miért kell nektek mindig a legjobb résznél abba hagyni a történetet?
    egyébként nagyon jó lett ez a rész is alig várom a kövit és a meglepit is.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ez is nagyon jó lett, imádtam :D
    Siess!!!
    Pusszi

    VálaszTörlés
  3. szuper fejezet lett. imádtam.
    várom a folytatást
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Ez a bál szuper ötlet!Persze,hogy féltékeny volt Rob!Még akkor is ,ha tudta,hogy Kel Ash barátja!
    Végre kettesben a kis kedvenceink!Végre csók?Remélem!Kíváncsi vagyok arra a bálra!

    VálaszTörlés
  5. Ugye mostmár összejönnek?
    Nagyon várom az újat!

    VálaszTörlés
  6. Kelnek jó ötletei vannak!Ash reakciójára kíváncsi leszek.Meghatódik vagy még teperni kell a szerelmes macinak?Ugye írsz erről is részletesen!

    VálaszTörlés
  7. SZóval leesett Rob barátunk álla!És meg se tudott szólalni!Remélem végre nem jön közbe semmi,és megkapja mindkettő vágyódó buksija azt a régen várt csókot..
    Csaó Dodo

    VálaszTörlés
  8. Hali!
    Ez is nagyon jó lett!Rob tuti féltékeny,és vágyódik krisre. Kíváncsi lennék egy Rob szemszögre,hogy viseli az együttalvás gyönyöreit és kínjait.Csók?
    SZia Petra

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Imádom őket,amikor évődnek,bohóckodnak,vágyódnak,féltékenykednek,és végre a csókukra és a hatására is kíváncsi vagyok.
    szia Kriszti

    VálaszTörlés
  10. Meglepi?Egyre kíváncsibb vagyok.Nem mintha ez a vége ne indította volna be a fantáziám.Na és az a bál se lesz semmi!Biztos vagyok benne!
    Puszi Zsu

    VálaszTörlés
  11. Szurkolok Kelnek és Ashnek!Azért ebből a bálból,meg gondolom Kel szavaiból,és remélem más romantikus ötleteiből lejön Ashnek,hogy szerelme nem csalta meg. Rob arra vár,hogy kapjon egy jelet kristől,vagy ő is rájöjjön,ez közöttük már több mint barátság?Ha végre megcsókolják egymást,ez átrendezi kicsit a kapcsolatukat...
    szia Gréti

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Ez óriási! először kezdeném avval, hogy ez a nagy szervezkedés remélem nem vész kárba amit Ash és Kell összehozása körül ügyködnek! :D De ahogy Asht ismerve könnyen beadja a derekát, mert Kell bája .....;) :D NA de azért kíváncsi vagyok, hogy mit tervezel(lehet még a végén meglepsz és Ash kiadja a mi Kell macink útját!) Amásik meg a ruhák.... ANYÁM mikor megláttam őket dobtam egy hátast!!!!! Annyira jól néznek ki! Főleg Kris és Jules ruhája! :D IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!! És a történet vége meg nem ér! Miért van egy olyan érzésem, hogy nem lesz ebből csók?!?!?!(azért reménykedem, hogy rosszak az megérzéseim ebben az esetben! :D)
    Várom a kövit!
    Puszi

    VálaszTörlés